zat 24 mrt - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu zat 24 mrt - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

zat 24 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 April 2012 | Australië, Airlie Beach

zat 24 mrt.Vanaf nu reis ik verder met de bus en deze nacht mijn 1e trip.en jawel....op t moment van wegrijden gaat t regenen:-)Precies op tijd weer weg dus.Komt er n dronken Oostenrijker precies naast mij zitten.Heb ik weer....Gelukkig was er nog plek over dus ging hij weg.Reis duurde 11 uur maar zowat de hele weg geslapen.Al slaap je toch onrustig in zo'n bus.Ben nu in Airlie beach waar ik morgen n 3-daagse zeiltrip ga doen naar de Whitsunday Islands.Leuk plaatsje is dit.Bij aankomst hoor ik livemuziek van n marktje,erg gezellig,maakt me vrolijk!Zit hier in Nomads hostel,is de 1e keer en meteen de laatste ook haha.Niet echt netjes.rond de lunch ingecheckt en in mijn 8-pers.kamer liggen 6 jongens uit te brakken.Waarschijnlijk n echt partyhostel dus...Ben vandaag echt toe aan chilldag met zon en strand.Hier mag je ook niet zwemmen in de zee maar ze hebben een mooi lagoon,ook prima.Het zeewater is hier trouwens mintgroen,mooi om te zien!Heerlijk zo'n middag ff helemaal niks doen!btje nadenken over van alles en nog wat.De 7e kamergenoot blijkt n Amsterdamse chick te zijn dus heerlijk ff NL gebabbeld.ik was vandaag gewoon eens verstandig en btje op tijd naar bed gegaan,ben ik lekker fris voor mijn zeiltrip,schijnt erg mooi te zijn,dus ben benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 41885

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: