vrij 23 mrt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu vrij 23 mrt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

vrij 23 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

23 Maart 2012 | Australië, Cairns

vroeg op voor de Cape Tribulation trip vandaag.dat is n groot regenwoud(rainforest) ten noorden van Cairns.n kleine groep van maar 6 mensen,5 meiden en Mikey,heb ik weer... ;-)we gingen eerst naar n wildlife park.Een megakrokodil gezien,wat n beest!op de foto geweest met n koala(erg schattig).Een slang gezien dus Mikey scheet in zn broek!Verder nog wat prachtige gekleurde vogels etc.toen naar n soort kreek met heel helder water en daar ff n duik genomen,zo chill.daarna de lunch en 's middags n wandeling door t regenwoud.Nou noem t maar gerust de jeukjungle!overal insecten en meer van die narigheid.We moesten goed opletten op slangen,dus Mikey liep niet echt op zn gemak;-)gelukkig geen slang gezien,wel wat megaspinnen@zus,uiteraard foto's voor je gemaakt;-).4 meiden van de groep gingen jungle surfen,dus ik bleef alleen over met Lisa uit Oostenrijk@jonkvrouw,ze leek ook nog eens verdomd veel op je,hahaha;-)ik moest gewoon ff hardop lachen,zo bizar!nog ff gechilled op n heel mooi strand.Mochten helaas niet zwemmen,vanwege de krokodillen,haaien etc.en toen moest ik wachten op mijn nachtbus dus mooi ff de tijd om mijn foto's veilig te stellen en wat up te loaden op waarbenjij.nu:-)

• 23 Maart 2012 - 12:41

Zus:

Zit in het zonnetje (ja, die hebben wij ook hier!) in de tuin, lekker jouw avonturen te lezen. Broer ben zo jaloers op jou, behalve het spinnen gebeuren natuurlijk hihi! Mats kijkt uit naar de foto's van de pinguïns. Je kan bijna in Artis gaan werken straks met al die dieren, die je hebt gezien 'animal cracker'!

• 23 Maart 2012 - 12:46

Airdje:

We hebben de opvolger van Marianne Thieme gevonden haha.

Echt een vette trip, ben ook jaloers......

• 23 Maart 2012 - 17:45

Lisa:

Hahahaha!

• 24 Maart 2012 - 20:09

Renée D:

Vette foto's Michael! Vooral die onder water. Net of je nooit anders doet. En met al die dieren. Man wat ben je een bofkont!!
    Ciao!

• 26 Maart 2012 - 11:12

Sonja Doesburg.:

Moeder van Ricardo,Ik lees steeds je verhalen,Michael wat maak jij een mooie reis en wat een prachtig land,Geniet er nog van en groetjes uit Beverwijk.