do 22 mrt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu do 22 mrt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

do 22 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

23 Maart 2012 | Australië, Cairns

N goede nachtrust doet wonderen want Mikey is er weer!naar de boot voor duiktrip.Was bijna te laat,ben ook gewoon geen ochtendmens....Eerst allerlei instructies voor ons(introduction divers).mijn paddy was n neger van Fiji,wat n maffie was dat zeg hahaha!onderweg werden er heel veel mensen zeeziek, de zakjes gingen rond maar Mikey had gelukkig nergens last van. was erg benieuwd of ik niet in paniek zou raken onder water of last met klaren zou hebben.Toen t water in,had nergens last van dus t ging top.Wat n prachtige wereld daar onder water!!Genieten geblazen,Mikey in de film Finding Nemo.Ik had 2 dives geboekt maar je kon ter plekke extra dives boeken.Dus ik meteen weer n dive gedaan en 1 extra geboekt voor de middag.Ik had de smaak te pakken.De 2e ging helemaal top want dan ben je gewend aan onder water zijn.'s middags mijn 3e dive en dat was de mooiste (ander stuk rif).tot ik ineens t water niet meer uit mijn duikbril kreeg niks meer zag,branderige ogen kreeg.Toen werd ik wel ff nerveus haha.Maar daar was mijn paddy Villie en no worries meer;-)Mikey gaat op zeker zijn duikbrevet halen,heb weer n nieuwe hobby.Tijdens de trip maatjes geworden met Julian uit Duitsland.'s avonds met hem afgesproken n biertje te gaan doen in de stad.belanden we in een bar waar t heel druk was,heel veel aziaten,grappig om te zien om hoe zij los kunnen gaan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 41886

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: