woe 21 mrt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu woe 21 mrt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

woe 21 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

23 Maart 2012 | Australië, Cairns

Vandaag vroeg mijn vlucht van Melbourne naar Cairns.Das ongeveer van Amsterdam naar Portugal,haha.Stap ik uit t vliegtuig in Cairns,leek wel of ik tegen n muur van hitte op liep,zo warm en zo klam!Tropisch klimaat hier,das te merken.ik wil de goden niet verzoeken maar zowat elke plek deze reis waar ik kom daar gaat de zon schijnen,na lange periodes van regen,overstromingen etc:-)heb ze daarboven al n paar x bedankt haha. opgepikt door mijn hostel,erg leuk hostel,btje reggae stijl.ben vandaag zo moe,maar das niet zo gek na afgelopen dagen dus had ff geen behoefte aan mensen om me heen dus maar ff wat nuttige dingen gedaan,kappertje gepakt,btje rondgelopen in de stad.Veel aboriginals hier op straat.Mijn god,dat zijn niet de knapste mensen!!dit is eigenlijk mijn eerste saaie dag en dat ik nergens zin in heb(ja dus die zijn er ook).op mijn kamer zat n Koreaans stelletje,die zijn zo grappig als ze praten en zo nederig,bijzonder.lekker vroeg naar bed gegaan.Morgen weer vroeg op,zin in,want morgen ga ik voor t eerst duiken in mijn leven.Great Barrier Reef is n mooie plek voor mijn debuut dacht ik zo.hoop dat ik kan slapen met deze hitte.

• 24 Maart 2012 - 19:57

Renée D:

en.... staan die dreadlocks een beetje bij je?
    Ciao!