woe 4 april - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu woe 4 april - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

woe 4 april

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

05 April 2012 | Australië, Byron Bay

's ochtends samen met Stephanie richting de vuurtoren van Byron gegaan.mooie wandeling langs de kustlijn,veel mooie uitkijk punten,bepaalde stukken behoorlijk steil dus met deze hitte weer zweten als n malluh!prachtig uitzicht bij de vuurtoren,het was de inspanning dubbel en dwars waard.Toen op n uitkijkpunt dolfijnen gespot,wat blijft dat leuk!@zus,eindelijk op video vast weten te leggen:-)de oceaan is hier behoorlijk ruig,dus hoge golfen die tegen rotsen aan knallen.Toen naar n heel afgelegen prachtig strand gegaan.we hadden t strand zowat voor ons alleen,hoe chill!en zo mooi!daar n paar uurtjes lekker relaxen.toen terug naar t plaatsje voor onze surflessen.leuke leraar en lekker klein klasje dus veel persoonlijke begeleiding.t ging echt top,ik ben nu echt verslaafd aan surfen!zo gaaf om helemaal tot op t zand te surfen.alleen door de hele sterke stroming is t wel behoorlijk slopend om weer terug in t water te komen hahaha.n fotograaf maakte hele leuke foto's,die zou ik heel graag showen alleen dat uploaden werkt hier niet dus dat komt thuis wel.deze surfles was zoveel beter dan in Noosa.toen 's avonds heerlijk uit eten geweest in n Thais restaurant.1ste x voor Mikey,de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus!vond t heerlijk!en de dag afgesloten met n borrel met Laura bij wat goede live muziek.wat is dit toch n heerlijk leventje.In Byron zou ik zo kunnen wonen,niet te veel werken en vooral heel veel surfen:-)maar wees gerust,ik kom gewoon naar huis hoor!

• 05 April 2012 - 09:30

Netty:

ik ben jaloers................ :(

• 05 April 2012 - 10:23

Dré:

Ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 06 April 2012 - 08:23

Renée D:

Wie niet? Als je al die verslagen leest, wil je zo oversteken!