zo 25 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu zo 25 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

zo 25 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 April 2012 | Australië, Sydney

zo 25 mrt.mijn zeiltrip vertrekt pas om 2 uur dus 's ochtends eerst ff n paar uurtjes gechilled bij t lagoon in de zon. Is bloedje heet deze morgen.Toen naar t meeting point voor de trip.Allemaal leuke mensen en niet te jong dus dit wordt leuk!!mijn 1e zeiltrip en we moeten ook helpen,dus leuk!we zitten met ong 30 mensen op deze boot waarvan 3 van de crew.2 redhead Aussies in de crew dus dat wordt gieren!bij vertrek verdween de zon en toen eerst n stuk gezeild.Meteen al de eerste mensen weer kotsen uiteraard.T schommelen viel me mee.geholpen met t hijzen van t zeil etc.Toen gingen we snorkelen en dat was zo mooi!!!!we zitten hier op
ook bij t Great Barrier Reef.Ondertussen btje iedereen leren kennen.Van alles wat op deze trip,wat leuke gasten uit Canada,Belgie,UK en Duitsland en meiden uit USA,NL,Duitsland en Brazil.Eten was ook top geregeld op de boot,heerlijk fruit etc.Had bij de check-in wat pils besteld op de boot,niet goed doorgekomen dus zat ik zonder pils:-(de slaapplekken waren erg klein al had ik nog geluk met n vrij ruime plek.Slapen was niet echt n succes want 's nachts ging t me toch n partij stormen.ik werd continu wakker en dacht dat we gingen capseizen hahaha.morgen naar Whiteheaven beach en dat schijnt heel mooi te zijn,hopen op mooi weer.en anders maken we er t beste van!Er zitten ook wat chagrijnige Zwitserse gasten op de boot,zij hebben alleen maar slecht weer gehad overal en zijn daardoor t lachen verleerd hahaha.Ik besef me heel goed dat ik veel geluk heb