woe 14 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu woe 14 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

woe 14 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

15 Maart 2012 | Australië, Sydney

woe 14 mrt.vroeg op en uitgecheckt,ga naar n ander hostel meer in t centrum.@Lisa Toth,wat n leuk hostel WakeUp,thnks voor de tip!Toen maar wat travel agents opgezocht om wat plannen te maken.Heb eigenlijk veel te weinig tijd want wat n afstanden hier haha.Zaterdag ga ik naar Melbourne,Great Ocean Road doen en dan woe vliegen naar Cairns en naar beneden tot Byron Bay.wordt zo blij van alle leuke dingen die ik ga doen.Duiken in Cairns,boottrips naar Whitsundays&Fraser Islands,surfen in Noosa en Byron Bay.Samen met hele aardige meiden van de travel agency alles uitgestippeld,wat n puzzel!Het hele spontane van NZ gaat hier gewoon niet lukken gezien de korte tijd.Maar er gaat vast wel weer van alles gebeuren:-)Toen raakte ik aan de praat met mijn kamergenoten.2 leuke NL meiden uit jawel....Koog ad Zaan,klein wereldje!Ik bedacht me ineens dat James in Melbourne woont.James heeft heel ff bij DEM meegetraind.Contact gezocht en ga hem meeten.Hij gaat me de stad showen.En laat er zondag nou Grand Prix Formule 1 zijn daar.Ben uitgenodigd bij n maat van James die in n app boven t circuit woont.Gaan we bbq-en,pilsen en de race kijken,wat n mazzelpik ben ik ook!!!Nu al zin in!Lieve lieve mensen bedankt voor alle felicitaties!!Zo voel ik me toch jarig zo aan de andere kant van de wereld,waardeer ik enorm!Morgen naar Blue Mountains,ben benieuwd....Ik heb amper tijd om bij te komen en alle indrukken te verwerken maar wat n droomreis is dit!terug in NL zal ik denk ik t pas beseffen allemaal.

  • 15 Maart 2012 - 06:44

    Astrid En Ton:

    Hallo Michael,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We zijn waarschijnlijk te laat. Dat mag de pret niet drukken. Het komt uit een goed hart.
    We nemen hier wel een borrel.
    Je hebt het er maaar druk mee, met al dat reizen en indrukken op doen.
    Tegn de tijd dat je weer naar Nederland komt, ben je uitgeput en ben je alweer aan vakantie toe.
    Nog heel veel doe en kijk plezier.
    Geniet ervan en tot schrijfs.
    Je schrijft leuke reisverhalen.
    Je verveeld je in ieder geval niet.
    Groetjes
    Astrid en Ton

  • 15 Maart 2012 - 06:53

    Ibo:

    Vet man F1 race!! ....oh James, die lust wel een borrel hehe....have fun!

  • 15 Maart 2012 - 07:41

    Netty:

    Hoi Mikey, wat heb jij het heerlijk naar je zin. Je schrijft er ook wel lekker over hoor! Het voordeel van allen reizen is dat je snel en makkelijk contact maak met anderen (tenminste als je dat wilt) en dan maak je meestal hele bijzondere/spontane dingen mee. Enjoy Australia!!

  • 15 Maart 2012 - 09:09

    PvR:

    nog van harte man! denk erom; hard terugbijten, anders heb je een probleem met de plaatselijke crocoledokus! tip; aai eens een koala .....

    greetz,
    P

  • 15 Maart 2012 - 09:12

    Trees:

    Dikke kus van ons!!!

  • 15 Maart 2012 - 12:33

    Lizette:

    He Michael,
    Wat een geweldige reis en wat een leuke verhalen.
    Enne.... 'een dag niet gedronken, is een dag niet geleefd' is nu op jou van toepassing. Geniet ervan!!!!

    Lizette

  • 15 Maart 2012 - 18:59

    Renée D:

    ..... zei Patsy.....
    (bijnaam van Lizette op 2 hoog)
    Ciaooo!

  • 15 Maart 2012 - 23:38

    Chris Van Lieren :

    van harte zoon met je verjaardag en geniet maar lekkker van een geweldige reis en ben echt jaloers jij bij de formule 1 te gek man zie de fotos wel gr je pa

  • 16 Maart 2012 - 07:30

    Michael Van Lieren:

    ja ik weet het ik moet nog zoveel foto's uploaden maar dat kost me gewoon teveel tijd en die tijd gebruik ik liever voor alle leuke dingen hier.Ga nu ook weer weg want wod zojuist gevraagd mee te gaan eten met mijn leuke kamergenootjes ;-) dus de foto's volgen later of pas in NL....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 42093

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: