di 13 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu di 13 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

di 13 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

15 Maart 2012 | Australië, Sydney

di 13 maart.om 3 uur 's nachts op en vliegen naar Sydney.Aangekomen in Sydney om half 8 in de ochtend en met de trein naar t centrum.Wat een grote stad is dit!!!Bloedje heet en daar ging Mikey hoor,op zoek naar mijn hostel.Natuurlijk weer 3x verkeerd gelopen haha.Heb n tophostel geboekt om mezelf te verwennen voor mijn verjaardag morgen.Hostel met n groot dakterras met uitzicht op The Opera House en Harbour Bridge.Genieten!van t uitzicht genoten en toen ging ik de stad verkennen.btje rondgelopen,moet ff wennen aan alle drukte hier,maar echt n mooie stad.Wolkenkrabbers enzo.ik heb gewoon nog geen idee hoe ik mijn reis in Aussie ga doen dus ook maar ff wat info opgevraagd.Lonely planet gekocht en op t fantastische dakterras btje uitgezocht wat ik wil doen.Voelde me net de burgemeester van Sydney op mn ligbedje!Yannic heeft hier 2,5 maand gewoond en is hier ook en kwam me opzoeken.Hij heeft me wat dingen laten zien,naar Darling Harbour geweest.Prachtige parken hier.Moet wel n btje oppassen met de zon hier.Yannic woont in de wijk Glebe en daar heen gegaan om wat te drinken met zijn vrienden en om te kleden voor uitgaan.Hij woont bij locals thuis.Dus ineens zat ik thuis bij n Australisch stelletje en haar ouders.Grappig om mee te maken,heel andere denkbeelden enzo.Wat biertjes gedronken en toen de stad in voor mijn verjaardag.Bar met live muziek opgezocht.Ik ga live muziek steeds meer waarderen.gezellige avond en rond 2 uur ging mijn lichtje uit.ben ook de jongste niet meer ;-)

• 15 Maart 2012 - 18:55

Renée D:

Beetje te laat natuurlijk maar alsnog van harte gefeliciteerd!! Prachtige foto's staan er in je fotoboek. Er kunnen er nog wel wat bij.....
    Ciao!