do 15 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu do 15 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

do 15 mrt

Door: michaelvanlieren

17 Maart 2012 | Australië, Sydney

do 15 mrt.Weer vroeg uit de veren voor de dagtrip naar de Blue Mountains.Met n leuke groep van zo'n 20 mensen en n hilarische gids mijn eerste kangoroos gezien, adembenemende uitzichten over de vallei,mooie watervallen en 2 bushwalks gedaan.prachtige trip,leuke mensen ontmoet uit veel landen in Europa,kortom zeer leuke dag.Heerlijk gegeten in de bar van dit hostel en daarna meegedaan aan n poolcompetition.Ik kan er geen reet van maar vind t wel leuk om te doen.er deden alleen maar engelsen mee dus Mikey lag er al snel uit,hahaha.Daarna nog lange tijd slap geouwehoerd op de kamer met wat Welshmen (leuke gasten) en t NL-grietje.Die 2 NL-meiden werken hier als vertaler in opdracht van n verdachte in de grootste drugszaak in Australie.En uiteraard zijn er NL-ers bij betrokken....Weer n bijzonder verhaal allemaal.Ik ben blij dat ik elke dag n verhaaltje schrijf over wat ik allemaal meemaak(al schrijf ik nog lang niet alles op) want anders vergeet ik een hoop denk ik.Nog 2 dagen Sydney te gaan,morgen ga ik n stadswandeling doen georganiseerd door t hostel.Ze organiseren veel leuke dingen hier.

• 17 Maart 2012 - 08:42

Robin Heijne:

mooi he man...ik ben zwaar verliefd op die twee landen haha...te gek