Do 8 mrt - Reisverslag uit Kinloch, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Do 8 mrt - Reisverslag uit Kinloch, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Do 8 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

12 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Kinloch

do 8 mrt.wilde ff lekker n relaxe ochtend voor mezelf hebben.Yannic is inmiddels naar Australie.Vandaag echt volle bak zon dus ben lekker op n terrasje in de haven gaan ontbijten.Daarna met de gondel de berg op gegaan en wat n uitzicht daar!!nog ff met n skelter van de top van de berg stukje naar beneden gecrosst.daarna btje gechilled in t park,heerlijk relaxen en kleurtje op doen.'s middags met Annika afgesproken om samen naar Glenorchy te gaan.wij dus weer liften.na n kwartiertje hadden we n lift te pakken.De weg naar Glenorchy is 1 vd mooiste van NZ en idd niet normaal mooi.Onze lift,n Duits meisje,vroeg waar we moesten zijn.Bleek dat ons hostel helemaal niet in Glenorchy ligt maar nog ruim 25 km verderop in n gehucht met slechts 8 huizen.Dus wij gestrand in Glenorchy en hoe kom je om half 7 's avonds van n heel klein plaatsje liftend naar n nog kleiner gehucht waar dus niemand woont??!?was me al aan t voorbereiden op n nachtje slapen in de natuur.Stopte er n auto met n stel uit China.ze waren aan t sight seeing.En laat ik nou toch n geweldig mooie plek weten!Dus hun overtuigd dat ze daar heen moesten en wij dus n lift hahaha.Wat n mazzel!!Het is hier echt de middle of nowhere,maar echt fantastich mooi aan n meer aan de voet van bergen met n bos en in de verte besneeuwde bergtoppen.Hier worden ook films opgenomen,logisch!Hostel heeft n restaurant.De eigenaar is de receptionist,ober,kok,barman alles in 1,hahaha.Morgen maar n mooie hike doen hier in de omgeving.voor t slapen gaan nog heerlijk in n hot tub gechilled onder de sterrenhemel.Komen er 2 dronken Duitsers ook in de hot tub.In t begin was t lachen daarna vond ik t bloedje irritant dus lekker naar bed gegaan.