woe 7 mrt - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu woe 7 mrt - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

woe 7 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

12 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

woe 7 mrt.Heel vroeg op om de sunrise te zien.Ben dacht gehoord te hebben dat t rond 6 uur was dus Mikey 5.45 uur uit zn bed.zijn duidelijk geen tijden...De zon kwam pas op na 7en dus lekker handig hahaha.Vandaag is t helder en dan zijn fjorden nog 10x mooier dan gister met de regen.ik dacht dat ik al mooie dingen had gezien,maar dit sloeg echt alles!in n soort inham kwamen we in de sound of silence.Motor van de boot ging uit en echt complete stilte op wat watervallen op de bergen na.Ik wil niet de sentimentele tijger uithangen maar hier werd ik echt letterlijk stil van!Zo moooooi,qua natuur t mooiste tot nu toe.ik bleef maar foto's maken.op t dek liep n guide rond die allerlei dingen over de fjorden uitlegde,erg leuk.Geweldige trip om mee te maken.Rond de lunch einde van de boottrip en terug met de auto naar Queenstown.heb express n ander hostel geregeld dan Yannic en Ben want ben toe aan andere gezichten haha.Ingecheckt bij hostel en ff de stad in voor n lunch.Kom ik op straat Nathan tegen.Canadese skateboardfreak die ik in Wanaka had ontmoet.Afgesproken om later samen bij t befaamde Fergburger te eten.Schijnen heerlijke hamburgers te hebben;-)Komen daar aan,n drukte!!haha gewoon rijen dik,dat moet goed zijn en ja ik moet toegeven.Beste hamburger die ik gegeten heb,moest gelijk aan je denken Bruinsie!daarna aan de teapots gezeten.Dat zijn shotjes in n theepot,dat gaat dus hard!veel barretjes bezocht,dit is duidelijk t Cherso van NZ.Mij ff te jong allemaal maar wel lachen

  • 12 Maart 2012 - 20:37

    Lisa:

    Haha ja enig he die theepotten ;)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 42091

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: