di 6 mrt - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu di 6 mrt - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

di 6 mrt

Door: michaelvanlieren

10 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

di 6 mrt.vandaag naar de doubtful sound voor n overnight cruise in fjordland in t zuidwesten.Met Ben (engelse maf) en Yannic met de auto heen.Hier regent t bijna altijd en vandaag is t niet anders.Prachtige trip,indrukwekkend.Onderweg weer veel zeehondjes gezien en de mooiste regenboog die ik ooit gezien heb.vervolgens gingen we kayakken.Zijn we lekker aan t peddelen,zwemt er groep dolfijnen vlak naast ons,geweldig!!Daarna als n klein kind van t dek gesprongen in t water,fucking koud!t eten op de boot was zo lekker,veruit t beste tot nu toe.daarna nog n presentatie gehad over t ontstaan van NZ en de fjorden,interessant.En daarna slapen in n klein hutje.

• 10 Maart 2012 - 07:45

Marjon:

Lieverd!!!
    Wat heerlijk om te lezen dat je zo geniet! Wat maak je gave dingen mee.