ma 5 mrt - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu ma 5 mrt - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

ma 5 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

07 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

ma 5 mrt.lekker geslapen en lekker ontbeten in t hostel.Raakte in gesprek met Thijs uit Eindhoven.Toffe kerel.heerlijk relax zitten babbelen en had totaal geen haast om richting Queenstown te gaan.Spontaan besloten om samen naar Puzzling World te gaan.wat n vage toffe tent is dat!illusion rooms waar je dingen ziet die niet kunnen,zo bizar!water dat omhoog stroomt enzo.en n soort labyrint waar je heel gefrustreerd wordt als je zo ongeduldig bent als mij,hahaha.Daarna liften.Binnen 5 minuten stopt er toch n dikke BMW cabrio met de oudere NZ-versie van Mellie;-)ik kon mee als ik geen moeite had met Madonna muziek,hahaha.echt gelachen tijdens de trip btje dollen en weer prachtige omgeving.Engelsman Tom had n bed voor me geboekt dus weer aangesloten bij de groep.'s avonds op stap in Queenstown.Spaanse reisvriendin van Annika ontmoet.hoop volk hier en ook van die typische Engelse meiden (sluts) die zo dronken worden,schaamteloos!hahaha.

• 07 Maart 2012 - 14:09

Renée D:

Wat is het leven hier dan vet SAAI!!! Kan je niet één keer gewoon een beetje een saai verhaal schrijven? Dan hebben wij het niet zo in de gaten......
    De tegenhanger van de hooligan heet dus slut?
    Have fun in the sun!