zo 4 mrt - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu zo 4 mrt - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

zo 4 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

07 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Wanaka

zo 4 mrt.wakker worden en echt aan maar 1 ding kunnen denken..ik ga skydiven..ik weet niet waar ik t aan verdiend heb maar beter skydive weer dan vandaag is niet mogelijk,strakblauw!opgepikt door de organisatie en ja hoor daar ging Mikey.Allerlei formulieren tekenen dat ik op eigen risico dood kan gaan,haha.keuze tussen 12.000 feet of 15.000 en ja als ik t dan doe,doe ik t goed dus 15 geboekt.20 minuten in n vliegtuigje omhoog.Vastgeketend aan n pro en ja hoor Mikey moest als eerst.uit n vliegtuig geflikkerd en n vrije val van 60 seconds,fuck de heli hike,dit is pas the shit!!als jullie in NL iemand hebben horen schreeuwen dan was ik t!!wat n kick!!na n minuut de parachute open en dan ineens komt er zo'n relax gevoel over je heen.5 minuten als n blaadje naar beneden gedwarreld.wat n uitzicht!!!veilig geland en dan komt de ontlading.gewoon n paar minuten sprakeloos en besefde me gewoon dat ik mijn angst heb overwonnen!!DVD laten maken en hoe vet om te zien is dat.Terug naar t stadje en had met Annika(Duitse griet die in NL gestudeerd heeft)afgesproken wat leuks te gaan doen.zij had 2 bikes geregeld van 2 schotten dus weer lekker toeren.Super leuke middag gehad en lekker genoten van de zon en de omgeving.Verder relaxe avond gehad en geskyped met zus,waar ik erg blij van word!!Saartje weer gezien,geweldig!morgen naar Queenstown en wil n keertje alleen liften dus dat ga ik morgen doen.de groep waar ik de laatste dagen mee optrek zit al in Queenstown dus misschien sluit ik wel aan

  • 07 Maart 2012 - 06:20

    Pattry:

    Nu je dit gedaan hebt kan je ook wel de trip met de witte haai doen! Leuke verhalen, en zo te lezen is het goed toefen daar. Geniet er lekker van, voor je het weet moet je weer terug.
    Ga je ook nog wat foto"s plaatsen?
    x

  • 07 Maart 2012 - 14:02

    Renée D:

    Trip met de witte haai? Volgens mij kan-ie nu de hele wereld aan en durft-ie nu werkelijk alles.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 42087

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: