vrij 9 mrt - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu vrij 9 mrt - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

vrij 9 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

12 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

vrij 9 mrt.Volle bak zon vandaag:-)Vandaag wilden we n mooie hike maken in deze prachtige omgeving.Dicht in de buurt ligt t plaatsje Paradise en met die naam word je vanzelf nieuwsgierig.We konden mee met n Aussie.Aardige man met interessante verhalen.Kreeg tijdens de gesprekken al t idee dat ie behoorlijk gevuld was.prachtige hike gedaan met zicht op besneeuwde bergtoppen enzo.De aussie bood ons aan om ons te droppen bij Glenorchy om van daar weer terug te liften naar Queenstown.bij terugkomst om de backpacks op te halen nog ff snel in de hot tub gegaan.bleek de aussie in n tel gesprek te zijn met n makelaar in NZ om n stuk land te kopen.Dat wilde hij ons graag laten zien onderweg.Wat n lap grond!gewoon 5 voetbalvelden en n uitzicht,niet normaal.in Glenorchy direct n lift van stel uit USA,die voor t eerst lifters meenamen.Professor scheikunde aan de universiteit,echt n typische professor,hij was n btje angstig voor lifters hahaha.in Queenstown ingecheckt in hostel in t centrum na n tip.Bij binnenkomst was t meteen raak.Wat n topsfeer en zo netjes!In de kamer meteen vrienden gemaakt met n NL vrouw en n Zwitsers meisje.Bleek dat de beste vriendin van Annika in de stad was met haar vriend.Gingen met n groepje naar Fergburger:-)Raken we daar ook nog aan de praat met n Rotterdams stel,de groep werd steeds groter en na t eten werd t borrelen en dat eindigde in n heel gezellige avond in ons hostel.Heerlijk al die spontane wendingen!