vrij 16 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu vrij 16 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

vrij 16 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

17 Maart 2012 | Australië, Sydney

vrij 16 mrt.stadswandeling gedaan,veel gezien van Sydney.veel leuke mensen in de groep.voorspelling was dat t bewolkt zou zijn.Nou vergeet t maar.28 graden en geen wolk te zien,zweten geblazen dus!Paddys market geweest,das de B'wijkse Bazaar maar dan in Sydney,Darling Harbour en heerlijk geluncht in t zonnetje in de Botanic Gardens(vol met vleermuizen)met uitzicht op t Opera House en de Harbour Bridge.Maatjes geworden met Nish uit Liverpool,versta er af en toe geen reet van met dat accent haha.Liep nog n halfdronken USA-meid mee,die liep te lurken uit n fles rode wijn en USA alleen maar af te kraken!terug in hostel de rest van mijn trip geboekt.De toppers van t reisbureau hebben n heel schema in elkaar gezet zodat ik in 3 weken heel veel kan zien en doen.Hoef ik niks meer te regelen.Toen ff skypen met mijn grote vriend Mats,was zo blij hem te zien,dat deed me echt goed!!net toen ik me afvroeg wat en waar ik ging eten kwam Fanny(kamergenote) naar me toe om te vragen of ik meeging met de meiden.Hè wat vervelend;-)met n groepje van 10(gelukkig ook 3 andere jongens) heerlijke steak gegeten en pints gedronken.Die NL meiden zijn prettig gestoord,heerlijk!daarna de bar in onder ons hostel.Heerlijke muziek en nog ff n Duitser verslagen met poolen(altijd lekka je 1e overwinning behalen tegen de rivaal).leuke avond gehad met die meiden en nog wat gasten uit de Achterhoek ontmoet.Kom ik 's nachts op mijn kamer is er n spontane gitaarsessie gaande.heerlijk om bij in slaap te vallen.

• 17 Maart 2012 - 16:42

RenéeD:

Hoeveel mazzel kan je hebben? Jaloersmakend al die stories van je. En dan ook nog 28 graden. Wij zijn al blij als we het zonnetje een paar uur zien.... Het enige voordeel dat wij hebben is dat wij er 's morgens niet zo vroeg uit moeten. Maar verder wil ik heel graag met je ruilen!! Geniet ervan!
    Ciao!

• 17 Maart 2012 - 19:37

Leider Mulder:

He aanvoerder ik denk dat we dinsdags en donderdags aan de bar moeten gaan zitten om al jouw ervaringen te bespreken! Geniet lekker