za 17 mrt - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu za 17 mrt - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

za 17 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

21 Maart 2012 | Australië, Melbourne

zat 17 mrt.weer ns gaar wakker worden...Wil vandaag naar t strand met Nish maar t regent:-(Nish heeft n megakater dus blijft in zn nest.Ik ff de stad in gegaan.Vandaag is t St Patricksday (soort k-dag voor de Ieren) dus 's ochtends alle pubs al vol en iedereen in t groen,maffe hoedjes op en vol gas zuipen.ff naar Kings Cross geweest,niet echt boeiend daar.Toen naar Cogee gegaan voor de wandeltrack van Coogee naar Bondi beach.Bleef gelukkig droog:-)Kwam in Coogee n Engelse meid van mijn hostel tegen dus samen de track gedaan.mooie route langs allerlei strandjes al kan t niet tippen aan NZ.Veel surfers gezien en kijk er naar uit mezelf te zien stuntelen op n surfplank.weer ns te lang in de bus blijven zitten dus Mikey was vrij laat in t hostel hahaha.Snel mijn spullen gepakt,afscheid genomen van mijn kamergenootjes en naar t vliegveld.korte vlucht naar Melbourne en ingecheckt in mijn hostel in t centrum.t is wel duidelijk dat t Formule 1 circus hier is neergestreken,overal standjes van Ferrari etc.n paar knaldronken Ieren in t hostel uiteraard.Gelukkig heb ik rustige kamergenootjes.btje op tijd gaan slapen want de komende 3 weken ga ik heel veel doen,behalve slapen.Veel zin in morgen.

• 20 Maart 2012 - 21:30

Renée D:

Wat je ook niet moet doen is aftellen.... Dat is zo deprimerend! Je hebt nog lekker 3 weken te gaan! Geniet ervan!
    Ciao!!

P.S. het werk stapelt wel op hoor....

• 20 Maart 2012 - 22:20

Frans Tigchelaar:

Wat maak jij toch veel mee. Ik daardoor ook een beetje.Bedankt hiervoor.
    Blijf schrijven hoor.

Hoi. Frans