za 17 mrt - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu za 17 mrt - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

za 17 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

21 Maart 2012 | Australië, Melbourne

zat 17 mrt.weer ns gaar wakker worden...Wil vandaag naar t strand met Nish maar t regent:-(Nish heeft n megakater dus blijft in zn nest.Ik ff de stad in gegaan.Vandaag is t St Patricksday (soort k-dag voor de Ieren) dus 's ochtends alle pubs al vol en iedereen in t groen,maffe hoedjes op en vol gas zuipen.ff naar Kings Cross geweest,niet echt boeiend daar.Toen naar Cogee gegaan voor de wandeltrack van Coogee naar Bondi beach.Bleef gelukkig droog:-)Kwam in Coogee n Engelse meid van mijn hostel tegen dus samen de track gedaan.mooie route langs allerlei strandjes al kan t niet tippen aan NZ.Veel surfers gezien en kijk er naar uit mezelf te zien stuntelen op n surfplank.weer ns te lang in de bus blijven zitten dus Mikey was vrij laat in t hostel hahaha.Snel mijn spullen gepakt,afscheid genomen van mijn kamergenootjes en naar t vliegveld.korte vlucht naar Melbourne en ingecheckt in mijn hostel in t centrum.t is wel duidelijk dat t Formule 1 circus hier is neergestreken,overal standjes van Ferrari etc.n paar knaldronken Ieren in t hostel uiteraard.Gelukkig heb ik rustige kamergenootjes.btje op tijd gaan slapen want de komende 3 weken ga ik heel veel doen,behalve slapen.Veel zin in morgen.

  • 20 Maart 2012 - 21:30

    Renée D:

    Wat je ook niet moet doen is aftellen.... Dat is zo deprimerend! Je hebt nog lekker 3 weken te gaan! Geniet ervan!
    Ciao!!

    P.S. het werk stapelt wel op hoor....

  • 20 Maart 2012 - 22:20

    Frans Tigchelaar:

    Wat maak jij toch veel mee. Ik daardoor ook een beetje.Bedankt hiervoor.
    Blijf schrijven hoor.

    Hoi. Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 41944

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: