Van de Amazone naar de stad Sucre - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Van de Amazone naar de stad Sucre - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Van de Amazone naar de stad Sucre

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

01 Juni 2014 | Bolivia, Sucre

Tegenover ons hostel is een uitvaartcentrumpje en sinds gisteravond is er een avondwake en deze ochtend vroeg zit de hele familie er nog steeds, overal kaarsjes, volgens mij is de helft ladderzat hahahaha.Vandaag is het een soort van reisdagje voor mij. Eerst de vlucht terug naar La Paz. Weer vind ik het hilarisch om op "het vliegveld" te zijn,ik vraag me af of er kleinere vliegvelden bestaan. De vlucht is ook bizar, binnen ongeveer 30 minuten van jungle, over besneeuwde bergtoppen en dan ineens in een miljoenenstad.Ik ga samen met de Belg naar het centrum om lekker te lunchen. We gaan naar een NL restaurant en daar smikkel ik lekker van een uitsmijtertje, wat bitterballen en een appelkruimelgebakje,wat een heerlijkheid. Ik skype ff gezellig met Desh en ga dan ff de marktjes op en daar scoort Mikey een typische Boliviaanse warme trui van Alpaca wol waar Mart Smeet mega jaloers op zou zijn. Deze trui heb ik straks op de zoutvlaktes hard nodig als ik de verhalen mag geloven, zo koud als het daar 's nachts wordt. Dan kom ik bijna weer te laat voor mijn vlucht naar Sucre hahaha. In Sucre heb ik afgesproken met Marieke, een leuke meid uit Utrecht. Wat een geweldig mooie stad is Sucre toch! Hele mooie witte gebouwen, koloniale stijl, I like! Onderweg naar t hostel beland ik in één of andere optocht, hoop muziek, meiden in witte jurkjes, ik kijk mn ogen uit. Met Marieke maak ik wat plannen voor de komende week want we willen allebei hetzelfde gaan doen in dezelfde periode,gezellig! Na wat plannen te hebben gesmeed gaan we eten in een geweldig restaurant. Heerlijke stuk lomo voor Mikey en een voortreffelijk flesje witte wijn, genieten geblazen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 41903

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: