zwemmen met dolfijnen en terug naar Rurrenabaque - Reisverslag uit Rurrenabaque, Bolivia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu zwemmen met dolfijnen en terug naar Rurrenabaque - Reisverslag uit Rurrenabaque, Bolivia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

zwemmen met dolfijnen en terug naar Rurrenabaque

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

31 Mei 2014 | Bolivia, Rurrenabaque

Vandaag dus wel om 6 uur voor het bekijken van de zonsopgang. Mooi om te zien, zo midden in de natuur, met al die kleuren. Wat hebben we toch weer een mazzel, 3 dagen op rij stralend zonnig weer. En nee dat is echt niet gebruikelijk want ik heb genoeg verhalen gehoord over regen in de jungle. Na de sunset ontbijten we lekker en gaan we de rivier op om te zwemmen met de roze dolfijnen. We varen na een zijtak van de rivier en plonsen lekker in het water. Het is wel een vreemde gedachte om te zwemmen in het water waar ook de aligators, anaconda's, schildpadden en dolfijnen etc in leven. Om ons heen zwemmen meerdere dolfijnen, erg leuk! Sommige komen wel tot een meter afstand. Na het zwemmen zonnen we wat op de boot en gaan we terug naar de lodge om onze spullen te pakken. Dan lunchen we voor het laatst (echt heerlijk eten gehad deze dagen) en gaan terug naar de opstapplaats. Dan volgt de terugweg in de auto en die rit is een ramp. Deze chauffie is een idioot, rijdt veel te hard, waardoor Mikey bijna met z'n kop door het dak knalt en we happen niet normaal veel stof..... terug in het dorpje eten we lekker pizza.

• 02 Juni 2014 - 14:39

Fam.van Der Waal:

Hey Michael, wat leuk om weer te lezen hoe je geniet van alles!! Groetjes Dick en Wies x