Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Arequipa

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

16 Mei 2014 | Peru, Arequipa

In de nachtbus ontmoet ik Ryan, een Aussie die ook naar Nederland-Australie gaat,dus we spreken meteen af dan voor de wedstrijd een biertje te doen.Slapen gaat me redelijk af,eenmaal vroeg in de morgen aangekomen in Arequipa pak ik een taxi naar t hostel,waar er een paar laveloos bij de receptie liggen haha.In de ochtend chill ik eerst even op het dakterras in de zon en daarna ga ik ff de stad verkennen.Er zou een gratis city tour zijn maar de gids komt niet opdagen....Mooie koloniale stad met op de achtergrond bergen en vulkanen.Terug in het hostel vragen 2 meiden of ik zin heb om mee te gaan lunchen.Tuurlijk heb ik dat!Samen met de belgische en française gaan we naar een restaurant waar echt alleen maar locals zitten, het bomvol is en de bediening en in traditionele kleding loopt,erg leuk!ik neem de specialiteit van het huis,verse kreeft hmmmmmm.Later op de dag boek ik mijn 2-daagse trip door de Canyon del Colca,heel veel zin in!'s avonds chill ik een btje in het hostel, Ryan vraagt nog of ik mee ga wat drinken in de stad maar ik besluit maar op tijd te gaan slapen,want jawel,we worden om 03.00 uur opgehaald!!!Een belgische kamergenote gaat met dezelfde trip dus ik ben niet de enige die vroeg op moet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 41955

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: