Nazca Lines en een waarschuwing - Reisverslag uit Nazca, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Nazca Lines en een waarschuwing - Reisverslag uit Nazca, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Nazca Lines en een waarschuwing

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

15 Mei 2014 | Peru, Nazca

Heerlijke nachtrust gehad, toen ik wakker werd dacht ik dat ik mijn armen een btje verbrand had maar dat bleken schaafwonden te zijn van mijn kamikaze actie hahaha. Lekker ontbeten met z'n 4tjes en toen ging ik samen met de 2 Ieren met de bus naar Nazca.We nemen een goedkopere bus omdat t n kort ritje overdag is.Bij aankomst blijkt de tas van een Ier gestolen te zijn met paspoorten, creditcards en go pro camera.....De locals werken hier in groepjes samen en zijn zo gehaaid.Achteraf beseffen we ons dat 1 vd dieven naast mij heeft gezeten en ik ben blij dat ik weigerde mijn tas boven ons op te bergen.Dat wilde de o zo jongen wel graag voor me doen namelijk, de linkerd!Dit was een goede les voor Mikey,geen goedkope local bus meer:-) De Ieren besluiten terug te gaan naar Lima om naar de ambassade te gaan. Ik wil eigenlijk in een vliegtuigje de Nazca lijnen bekijken maar het is wel erg prijzig voor een vluchtje van 30 minuten en ik twijfel of het t wel waard is.Ik besluit t niet te doen en naar een uitkijkpunt te gaan waar ik een paar van de lijnen kan zien.Ik raak in contact met 2 Duitse stelletjes en ga met met hen naar een torentje. Ze zeiden meteen: was jij niet die jongen die zo hard van die zandberg af kwam en dwars door die groep heen geen??? Ehhh oeps... ja dat ben ik....De lijnen zijn leuk om te zien maar had er meer van verwacht,blij dat ik geen vlucht heb gedaan.'s Avonds eten we wat en pakken we de nachtbus naar Arequipa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 41918

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: