do 29 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu do 29 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

do 29 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 April 2012 | Australië, Sydney

inmiddels is t zondagavond en nu heb ik pas ff n momentje gevonden om mijn verhalen van de laatste dagen op te schrijven.donderdag startte met verzamelen en toen bleek dus dat ik in n heel leuke groep zit:-)3 vriendinnen uit Birmingham,2 vriendinnen uit Wales,mijn Canadese maat Connor en Marius uit Duitsland.Marius geef je geen stuiver als je m ziet,dus ben benieuwd wat t gaat worden met m,haha.Auto inspectie gedaan,alle kampeerspullen ingeladen,lading alcohol uiteraard en op naar de ferry.Iedereen komt aan de beurt om te rijden de komende dagen.De sfeer zat er meteen al goed in,in de auto.Die UK-girls houden wel van n feestje en n geintje dus dit wordt lachen!Muziek in de auto en zingen maar!Aangekomen op Fraser Island gingen we eerst n stuk over t strand,door t zachte zand,vet!En ja hoor binnen 15 minuten kwam er dus n partijtje rook uit de motorkap van onze jeep!!Mikey zat achterin en moest dus met n noodgang uit die auto zien te komen.Wat denk je?Slaapt mijn been...Dus ik strompelde uit die auto,die meiden gingen stuk!Moesten we dus n uur wachten op n nieuwe Jeep want dit was foute boel.Mooi begin van deze trip hahahaha.Eerst naar soort kreek geweest en n verfrissende duik genomen.Toen naar onze kampeerplek gegaan.Tenten opgezet en lunchen.Diva Mikey gaat terug naar de oertijd,want de komende 2 nachten slaap ik dus op de kneiterharde grond in n dun slaapzakkie,zelf koken op n gasstelletje,geen douches,geen wc's,geen bereik etc,mooie ervaring wordt dit dus hahaha.toen naar n meer (lake Wabby) met n grote zandheuvel.Daar n btje gechilled in t water en Conner en ik gingen proberen n catfish te vangen.Die vissen zwommen overal om ons heen door de koekjes die we hadden meegenomen maar no way dat wij ze vingen,veel te snel die krengen,haha.We rijden en doen alle activeiten elke keer samen met de andere 3 auto's en steeds meer mensen trekken naar onze groep:-)We hebben trouwens 1 gids mee die de leadcar rijdt.Toen gingen we t eten maken bij ons kamp voor de zonsondergang want zodra t donker is,komen de dingo's te voorschijn op zoek naar eten.Best lekker gegeten,al moet ik ff wennen aan de zanddressing....ondertussen de 1e dingo's gezien en dan is t gillen geblazen voor de meiden.We hebben al heel wat verhalen gehoord over dat mensen zijn aangevallen etc en idd t zijn geen lieverdjes zo te zien maar ik vond t wel meevallen.Maar bij alles wat je doet moet je dus in groepjes blijven,dus ff wildplassen,dan ga je samen met tenminste 1 ander persoon.na t eten begonnen de drinkspelletjes weer,ben zo blij met onze groep en zo denken we allemaal in onze groep.Connor trekt ineens witjes weg want Marius heeft n opmerking gemaakt die uit te leggen is dat Marius weleens van de verkeerde kant kan zijn...Heb ik weer,ik lig in t midden tussen Connor en Marius!!nou hij moet 1x iets proberen en ik verander in n dingo!!Toen met iedereen verkast naar t strand,n fantastische sterrenhemel gezien,paar dingo's weg moeten jagen,lekker gepilsd en slap geouwehoerd.De tourguide is trouwens ook n mooie mafketel.Die kwam laat op de avond ff kijken of alles goed ging.Nou.... die was tot weinig in staat want hij was zo stoned als n garnaal, hahahaha.Toen gaan slapen en mijn god,wat is dat comfortabel!!!Kneiterharde grond en naast n malle Duitse leernicht liggen in n tentje die niet bepaald groot is...Tijdens de nacht draaide hij zich in zijn slaap 1x om en kwam haast lepeltje lepeltje liggen en toen heb ik hem maar eventjes heel snel n zet gegeven,bah bah.Heel veel wakker geworden maar toch redelijk wat uurtjes gemaakt.

  • 02 April 2012 - 05:43

    Pattry:

    Wel een kurk mee?

  • 02 April 2012 - 11:09

    Renée D:

    Daar komt nou de uitdrukking 'met geknepen billen' vandaan!
    FF naar de apotheek van de tourguide en je wordt een stuk losser!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 41917

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: