woe 28 mrt - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu woe 28 mrt - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

woe 28 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 April 2012 | Australië, Rainbow Beach

woe 28 mrt.redelijk geslapen in de bus,alleen word je zo stijf als n plank wakker.kon gelukkig meteen 's ochtends inchecken in t hostel.had om 2 uur n breefing voor mijn trip van morgen dus maar ff lekker gelunched btje rainbow beach verkend.Heel klein plaatsje met een mooi groot strand.Op de kamer raakte ik aan de praat met n Canadees en btje gechilled bij t zwembad.De breefing duurde 1,5 uur!ik ga n 4WD-tour van 3 dagen doen.Dat houdt in dat ik in groepjes van 8 personen in een jeep over t eiland ga crossen,kamperen etc.We gaan met 4 jeeps dus ong 32 mensen.Groep is n btje jong maar ik zie t wel.De breefing ging met name over alle gevaren,tips om niet vast komen te staan in t zand,wat te doen als je dingo's ziet want die beesten zijn gevaarlijk,niet zwemmen in de zee vanwege de haaien etc.Mikey gaat dus echt in de natuur kamperen,ben benieuwd.Na de briefing meegegaan met n door t hostel georganiseerde hike naar n soort duingebied.tijdens die hike wat mensen leren kennen,iedereen in dit plaatsje komt voor de Fraser-trip dus veel gaan morgen mee.Prachtig uitzicht en van een steile helling nog ff wat sandboarding gedaan.Das op n bodyboard van de heuvel naar beneden glijden over t zand.Lekker banjeren in t zand dus:-)Daarna ff n goede steak met wat groente gegeten en n klein biertje toe gedaan.Toen maar n btje op tijd naar bed gegaan want de Whitsundays-trip en de nachtbus laten hun sporen na.Morgen om 6 uur voor mijn laatste meerdaagse trip,zin an!!