ma 27 febr - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu ma 27 febr - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

ma 27 febr

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

01 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

met de auto naar Hammer Springs.Rit van ruim 3 uur maar met zo'n omgeving boeit dat niet want t wordt ééntonig maar wat n omgeving!!!!Niet normaal zo mooi,nu snap ik dat Lord of the Rings in dit land is opgenomen!na n stuk door t binnenland langs de kust gereden en gestopt voor n hele kolonie zeehondjes,zo leuk!we hoorden van n local dat t vrij zeldzaam is dat er zoveel tegelijk zijn,pakten we toch ff mooi mee.Toen quad riding.Onze groep bestond uit nog 2 anderen en de guide.lekker crossen,stukjes door t water echt vet.We mochten elkaar niet inhalen en ik zat weer achter n zondagsrijder...na de pauze maar de koppositie gepakt en toen echt crossen,zo fucking vet!!na t quad riding gingen we ff verderop naar de hotpools om ff lekker te chillen.van die thermische baden met natuurwater van 42 graden,lekka!echt n heerlijke dag!daarna door naar Kaikoura gereden.Daar hadden we al n hostel geboekt.Spullen gedropt en toen moesten we nog eten maar t was al na negen uur.geen supermarkt meer open.dan maar uit eten.gaat hier ook allemaal vroeg dicht.Toen maar noodles gegeten.Morgen gaat Patty de andere kant op want zij gaat naar t noordereiland en ik door op t zuidereiland.Morgen tripje met de boot om walvissen te spotten,ben benieuwd!

• 01 Maart 2012 - 17:15

Renée D:

Je hebt toch wel haar adres gevraagd hè......
    En je vriend heeft gelijk, je verhalen zijn prachtig maar worden nog mooier met foto's erbij!!
    Ciao!

• 03 Maart 2012 - 20:29

Thijs:

Echt vet mike....geniet er nog ff lekker van.. p.s. vanavond heeft peet een mannetje of 50 uitgenodigd voor een feesie at .. Michaels Place.. no worries... we zullen netjes opruimen.. :)