zondag 26 febr - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu zondag 26 febr - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

zondag 26 febr

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

01 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Picton

vandaag Queen Charlotte Track!Vroeg de boot gepakt,tocht van anderhalf uur door de prachtige omgeving.gedropt bij n afgelegen baaitje en vanaf daar hadden we 6 uur de tijd voor een wandeling van ongeveer 4 uur.het ene plekje was nog mooier dan de andere,hele mooie uitzichten.Redelijk zonnig vandaag,niet te heet gelukkig.hele dag gezellig geouwehoerd,kortom heel leuke track.op de boottocht terug stopte de boot ineens midden op t water en jawel dolfijntjes!moest meteen aan je denken zus!helaas niet op de foto kunnen zetten.tot vandaag gewoon nog niet uit eten geweest en Patty was er ook voor in dus lekker n goede steak gegeten.Kwam ik in t restaurant weer mijn Israelische kayakmaat tegen haha.mijn oorspronkelijke plan voor morgen is ook alweer veranderd.Had de bus voor 's middags geboekt naar Kaikoura,maar nu rijd ik 's ochtends met Patty mee om quad te gaan rijden in Hammer Springs en daarna in van die hotpools te chillen.en daarna door te rijden naar Kaikoura.Besteed ik mijn dag toch veel beter!echt mooi gewoon dat plannen continu veranderen.

• 29 Februari 2012 - 21:46

Karin Van WOM:

Wat zie je toch een prachtige dingen.Geweldig dat je dolfijnen hebt gezien en dan ben je hier nog maar zo kort.

• 29 Februari 2012 - 22:29

Zus:

Aah daar had ik bij moeten zijn... Zoals ik overal bij had willen zijn! Dikke kus je zus

• 01 Maart 2012 - 08:26

Eric:

Hey vriend! Waar blijven de foto's?
    Ben vooral benieuwd naar Patty de Kapster uit Apeldoorn ;)!

Geniet ervan maat en lees je volgende verslagen natuurlijk weer!
    xje

• 06 Maart 2012 - 17:59

Ibo:

Patty heeft dusdanige aantrekkingskracht dat je je plannetje wijzigt haha...leuke verhalen maar alles leuk vet en aardig Lieroytje nu nog ff wat foto's denk...!??