di 20 mrt - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu di 20 mrt - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

di 20 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

23 Maart 2012 | Australië, Melbourne

dag 2 van de trip.Eerst naar n verdwaalde apostel (Judas) geweest en ff gechilled op n strandje,toen n boottripje en naar n dierenpark geweest.Kangoroes gevoed,koala's gezien en nog wat diersoorten.Vandaag is t weer ns bloedje heet.later in de middag als n klein kind gestoeid met de hoge golven hier,heerlijk.Kijk zo uit naar t surfen maar dat wordt voornamelijk mijn laatste week.Met de groep op t strand van Philip island pizza gegeten en n biertje gedronken.Toen de zonsondergang gekeken en de eerste pinguins gezien.Zo schattig!t is niet toegestaan ze te fotograferen maar ja,ik heb t aan Mats beloofd dus wel gedaan;-)Laatste onderdeel en tevens hoogtepunt van deze trip was de Pinguin parade!zwaar commercieel maar n unieke ervaring.Met zo'n 1000 mensen op n soort tribune op t strand met lichtmasten en dan komen de pinguins uit zee om naar hun nest te gaan.Ik ben zo kippig als wat,dus zag eerst niks maar ineens komen er toch n hoop pinguins langs paraderen!!ze worden geteld voor onderzoek, 1200 deze parade!zo gaaf!Mikey zat natuurlijk vooraan dus ze liepen gewoon naast me.verder op t land gaan ze op zoek naar n slaapplek en daar hebben ze loopplanken gebouwd dus ook daar nog heel veel pinguins gezien en stiekum weer ff n foto gemaakt:-)leek net of ik in de film Happy Feet was!erg mooie en leuke trip.Rond middernacht terug bij hostel en naar bed want morgen vroeg gaat mijn vlucht naar Cairns,living the fast live!