do 1 mrt - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu do 1 mrt - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

do 1 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

05 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

do 1 mrt.voor t eerst n btje uitgeslapen en na de hevige regen van gister is t ineens prachtig weer.btje chillen in de ochtend en naar de i-site voor wat info voor mijn vervolg.word ik ineens op mijn schouder getikt.is t Yannic!hij is vandaag jarig en wil t vieren dus vraagt of ik mee uit eten ga en n biertje doen.laat ik daar nou niet vies van zijn...maar eerst de helihike vanmiddag.best n btje zenuwachtig.daar ging ik hoor.mazzelpik als ik ben mocht ik voorin bij de piloot.nu kan ik zeggen dat dit t vetste is dat ik ooit gedaan heb!misschien voor eventjes want ben echt van plan n skydive te gaan doen maar ja dat gaan we mee maken of ik t durf.de helivlucht was geweldig door de bergen en de ruim 2 uur durende hike was onvergetelijk.door ijsgangen in een surrealistische omgeving.En onvoorstelbaar wat n kracht de natuur heeft.soms is t net of deze reis niet echt gebeurt ofzo.vlak voor we weer opgehaald werden door de heli sloeg t weer om in de gletsjer,bizar hoe snel dat gaat.de piloot wilde ons n btje plagen en de terugweg was helemaal vet!!!adrenaline gierde door mijn lijf.moest echt ff chillen met n Freddy bij terugkomst in mijn hostel.toen heerlijk gegeten en naar de kroeg voor pils.geniale avond gehad met n idiote Let,n vlak voor de bruiloft gedumpte Schot,Yannic en n Duits grietje die in Groningen gestudeerd heeft.wat een reis is dit!!

• 05 Maart 2012 - 08:15

Caesar:

Mickey, mooie verhalen en avonturen. Lees het elke keer weer met veel plezier. Geniet ervan.
    Gr, Caesar
    PS; PSV - TWT 2-6. ongelooflijk. TWT is nu weer de titelkandidaat nr 1.

• 05 Maart 2012 - 08:57

Ton Limmen:

Klinkt allemaal fantastisch. Lijkt me ook een gewldige ervaring in de helikopter.
    Geniet ervan. AFC A 2 DEM 2. Uitslag 3-2. We stonden met 2-0 voor> Helaas. Goed sgespeeld.
    DEM 1 DE DIJK 3-2. De DIJK staond voor met 2-0. Geniet verder.

• 07 Maart 2012 - 10:31

Lisa:

Wat een heerlijke verhalen allemaal! En ook helemaal niet jaloers makend hoor ;)...Heel veel plezier nog, maar dat gaat vast lukken!x