vrijdag 2 mrt - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu vrijdag 2 mrt - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

vrijdag 2 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

05 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Wanaka

vrijdag 2 mrt.besloten om vandaag naar Wanaka te gaan.Behoorlijk endje weg,zo'n kleine 5 uur met de bus.Mooie dag om n btje uit te brakken van gister.Wanaka ligt aan een prachtig meer.Helaas miezert t bij aankomst.Morgen maar eens kijken wat ik hier ga doen.@nicole begin van de avond had ik ff zo'n moment wat je zei.word ik ineens gebeld door Yannick.Of ik trek had in pils?15 min later stond ik dus in de kroeg Guinness te drinken met 2 maffe engelsen,de idiote Let en nog n paar.Rugby kijken en playing snooker,heerlijk!wat n zware bende is dat Guinness zeg!

• 05 Maart 2012 - 10:52

Renée D:

a hangover.....? je hoeft gelukkig niet naar je werk....

• 05 Maart 2012 - 18:42

Karin Van WOM:

Geweldig om je verslagen te lezen. Was ik nog maar net zo jong als jou, dan had ik het wel geweten.

• 06 Maart 2012 - 15:21

Paula:

Hey Michael,

Gaaf zeg, je valt van het ene in het andere avontuur! Lekker niks plannen en genieten! Enjoy!