di 28 febr - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu di 28 febr - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

di 28 febr

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

01 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Afscheid genomen van Patty(t waren 3 geweldige dagen!) en naar de boot voor the Whale watch.er staat n behoorlijke wind en toen ik me meldde vroegen ze:are you a good sailor?euhhh nee.want t zou dus heftig schommelen worden op zee.kon ook n boottocht later als ik wilde.no worries zei ik.10 minuten later werd t gecancelled.te gevaarlijk op zee.ok ff schakelen en naar de i-site.kunnen we niet met de boot?dan toch met n vliegtuigje,alles is mogelijk hier!de piloot kwam me met de auto opppikken.Oud stel uit Christchurch ontmoet en verhalen gehoord over de aardbeving,hartverscheurend.Toen de lucht in,in zo'n heel klein vliegtuigje.n uitzicht vanuit de lucht!!!zoals ze hier zeggen:postcard stuff.Op zoek naar n walvis en gezien,wat n enorm ding,niet voor te stellen.vlak boven de walvis cirkeltjes gevlogen,geweldig!en van dat gedraai werd ik me toch misselijk...gelukkig alles binnengehouden.Mooie ervaring!'s middags bus gepakt richting Christchurch voor n nachtje om morgen de trein te pakken.Ben erg benieuwd naar Christchurch want heb er heel veel over gehoord.meisje uit Duitsland ontmoet in de bus.btje babbelen en tukkie gedaan.onderweg al wat half ingestorte gebouwen gezien.Zit hier in groot hostel,niks voor mij.ff wat gegeten en rondgelopen.wat n spookstad!alles afgezet met hekken wat n puinzooi.en dan heb ik de binnenstad nog niet eens gezien,werd donker dus lekker naar bed gegaan.kom hier terug voor mijn vlucht naar Sydney dus ga dan wel kijken.schijnt bizar te zijn.

  • 01 Maart 2012 - 06:28

    Pattry:

    Wat gaaf dat je ook een walvis hebt gezien, wat zijn die beesten groot he?! Op costa Rica zwom bij ons een walvis met babyjong langs de boot (voor max 10 pers) en het leek wel een dubbeldeks bus, niet normaal. Maar zeker een leuke ervaring. Blijf genieten, maar zo te lezen doe je dat zeker.

  • 01 Maart 2012 - 08:24

    Yvonne:

    Gadver dat zou niks voor mij zijn met al die hekken! Super cool dat je een walvis heb gespot, en dat je zoveel mensen leert kennen! Wat zal t geweldig zijn :). Hoop snel weer op een vlgd bericht! Liefs Von

  • 01 Maart 2012 - 12:24

    Airdje:

    Waar blijven die foto's bierhoff?!

  • 01 Maart 2012 - 13:24

    Raaf:

    Monsieur Le Roy....ik houd je in de gaten tijger,en waar blijft dat beeldmateriaal!?!

  • 01 Maart 2012 - 17:23

    Renée D:

    Mooie ervaring? Dat je alles binnenhield of die walvis? Geintje! Enne... no worries about WoM. Ik was er vandaag even en je hele afdeling was donker! Ze missen je niet eens! Hoe lekkerrrr!! En nou opschieten met die foto's. Er is duidelijk veeeeeel belangstelling....
    Ciao!

  • 01 Maart 2012 - 20:30

    Tante Bep:

    Dit is in één woord: Geweldig!!!
    Wat jij allemaal meemaakt, ik benijd je wel hoor vanuit dit kikkerlandje.
    Toch wel lekker he! om ook af en toe ff nederlands te beppen.
    Genieten nog hoor!!!!

  • 01 Maart 2012 - 23:21

    Michael Van Lieren:

    Lieve mensen ik krijg het niet op n makkelijke manier voor elkaar om foto's erop te zetten. Duuuuuurt zo lang. Dus moet ff iemand vinden die er handig mee is. op facebook is t me wel gelukt een kleine selectie te plaatsen

  • 02 Maart 2012 - 11:20

    Netty:

    Hey Mikey, wat een heerlijke verhalen! Ik hang aan je lippen. "Bye mate! Njoy!"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 41872

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: