zat 25 febr - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu zat 25 febr - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

zat 25 febr

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

29 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Picton

Na n veel te korte nacht om 6 uur op,hoezo vakantie??:-)Bus gepakt naar Picton.Hostel The Villa geboekt (gebeuren hier dezelfde dingen als in de serie??;-) en bij de i-site maar weer even wat plannen gemaakt voor de komende dagen.want sommige dingen moet je gewoon van te voren regelen anders ben je gewoon te laat.Morgen ga ik de Queen Charlotte Track doen met n boottocht en n hike.'s middags was t tijd voor chilling want ben vandaag behoorlijk moe van de activiteiten,gezelligheid en korte nachten.Behoorlijk heet dus lekker in t zonnetje gezeten,hangmatje gelegen en ff n klein tukkie gedaan.Werd wakker van n arriverende kamergenoot want ik hoorde iemand nederlands praten.En daar stond ze: kapster Patty uit Apeldoorn.wat lekker om gewoon weer nederlands te ouwehoeren!samen gekookt en gegeten,heerlijke relaxe avond.Had mijn trip voor morgen al geboekt en zou 10 uur vertrekken maar ga nu samen met Patty dus al om 8 uur want dan zien we een mooier gedeelte. slaap inhalen doe ik in NL wel...

• 29 Februari 2012 - 08:27

Georg En Hanny:

echt leuk om je zo te volgen.XX

• 29 Februari 2012 - 12:52

Airdje:

Veel plezier nog maat! En tof dat we hier al je avonturen kunnen volgen.
    Mis alleen nog wat foto's!

• 29 Februari 2012 - 12:54

Renée D:

Als je haar maar goed zit.....
    Man, wat doe je veel en wat ontmoet je veel mensen. Lijkt me helemaal te gek.
    Veel plezier en up to the next story.
    Ciao!
    Renée

• 29 Februari 2012 - 16:51

Elisa:

Wat onwijs leuk om allemaal te lezen moppie!! Heel veel plezier!! Xxx