woensdag 22 febr - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu woensdag 22 febr - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

woensdag 22 febr

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

29 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Motueka

8 persoons dorms(kamers) zijn niet echt mijn ding en t was er nog al gehorig dus geen fijne nacht gehad.Dus maar vroeg eruit en liften naar t Abel Tasman park.Ons doel was t stadje Takaka,vlakbij t park én t strand!vandaag regent t maar dat is juist n voordeel dan pikken ze je sneller op!binnen 10 minuten konden we mee met n Amerikaan.Deze man was gewoon dus al vanaf 2006 aan het reizen over de wereld met zijn boot,echt fascinerend!onderweg pikte we nog n man op langs de weg.hij moest naar t vliegveld want hij ging zijn dochter opzoeken in...jawel Beverwijk!!hoe bizar?!woonde zelf al 30 jaar in Golden Bay.Dat liften levert zulke mooie verhalen op en wat een toeval!stuk verderop gedropt en toen konden we binnen 15 min mee met n local,die was lekker stil dus kon ik mooi genieten van de prachtige omgeving.Ondertussen ging t steeds harder regenen.We werden gedropt in Motueka,plaatsje vlak voor Abel Tasman park.vanwege de regen gingen we schuilen en toen bij n i-site (toerist info) binnengestapt voor wat info voor t national park.bleek deze stad dus n mooie uitvalsbasis te zijn voor t park.De jongen van i-site vertelde dat we snel moesten zijn want er waren nog maar 2 bedden in de hele stad en precies aan de overkant van de straat,dus meteen geboekt.Blijf hier 2 nachten.En echt n tophostel,heel netjes!Vanaf morgen wordt t beter weer dus gaan we mountainbiken en voor vrijdag heb ik n trip geboekt in het park om te gaan kayakken,hiken en een boottrip.Heel veel zin in!Yannic is kok geweest en maakte n heerlijk gerecht met groente dus lekka gezond.en vandaag was t hoog tijd voor bier dus lekka wat Freddies ingeslagen.Gezellig bier gedronken en veel nieuwe mensen ontmoet,n Schot,Israeli's,n Zuid-Koreaans meisje en vooral heel veel Duitsers,daar jeukt t echt van hier!krijg t backpackers virus nu echt te pakken,zo leuk al die verschillende mensen en mooie verhalen.en de locals zijn zo vriendelijk!heb mijn ticket maar vast geboekt naar Sydney (13 maart) bij n reisbureau en toen werd me aangeboden om n vriendin van de reisadviseuse te meeten in Blenheim om kiwi's te bereiden.wie weet maak ik er gebruik van,kijk wel.Lijkt me wel lachen.maar zo gaat t dus hier,heel gastvrij.Yannic is n Bayern fan en wil CL kijken dus die werd door de hosteleigenaar uitgenodigd om bij hem thuis te kijken.Morgen wordt denk de laatste dag met Yannic want ik vind t wel mooi geweest.Hij is niet n klein btje gierig,mijn god!t liefst lift ie terug naar Duitsland denk ik...dus tijd om mijn eigen plan te trekken.Die trip in t park ga ik alleen doen.heel veel zin in!

  • 29 Februari 2012 - 06:15

    Nicole:

    Jeetje tijger, klinkt goed allemaal!! Dikke kus

  • 29 Februari 2012 - 12:42

    Renée D:

    Hi Michael!
    Wat is het leven hier dan saai.....
    Mooi dat die verslagen van jou daar wat verandering in brengen!
    Ciao!
    Renée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Motueka

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 41881

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: