Kroegzitten in Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Kroegzitten in Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Kroegzitten in Cusco

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

24 Mei 2014 | Peru, Cuzco

Na een heerlijke nachtrust is het vandaag tijd voor Mikey om vooral keihard te chillen. Het is prachtig weer vandaag dus Mikey chillt eerst heerlijk in de zon in de tuin van het hostel. Ik raak aan de praat met 2 jonge jongens uit Amsterdam en een Amerikaan. Vanmiddag is de CL finale en we gaan met z'n vieren de stad Cusco in om te kijken in de kroeg. Het is bomvol in de Englisch pub en de toeristen zijn ongeveer gelijk verdeeld voor Real en Atletico. Wel grappig is het dat zowat iedereen anti-Ronaldo is, heerlijk schelden op hem als hij zich weer als een nicht gedraagt! Lekker biertje erbij, mooie finale, genieten! Na de finale raak ik aan de praat met een NL stel en dat klikt zo goed dat het erg gezellig wordt. Zo gezellig zelfs dat we lekker biertjes blijven drinken en wat eten en pas 's nachts de kroeg uitrollen. Wel netjes ongeveer 12 uur in de kroeg zitten hahahaha.