Canyon del Colca dag 2 - Reisverslag uit Colca, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Canyon del Colca dag 2 - Reisverslag uit Colca, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Canyon del Colca dag 2

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

18 Mei 2014 | Peru, Colca

We moeten weer heel vroeg om 5 uur voor dag 2 en beginnen zelfs in het donker. Boven gaan we pas ontbijten en 3 uurtjes alleen maar omhoog klimmen, erg pittig! Boven hebben we een mooi uitzicht. Het onbijt was meer dan lekker na al die inspanning. We nemen afscheid van Patricia want het hiken zit erop. Nu gaan we in een busje verder met Miguel en deze man is echt loco, wat een geweldige mafketel!We rijden een heel stuk en komen langs een paar prachtige plekken om foto's te nemen. Dan gaan we naar de hot springs, heerlijk chillen met een biertje. Na de lunch gaan we naar een vulkaan, heel apart landschap. Onderweg zien we nog een hele stoet lama's langskomen. Uiteindelijk kom ik behoorlijk gesloopt aan in het hostel en na een heerlijk douche pak ik de nachtbus naar Cusco. Ik heb een luxe stoel gereserveerd dus dat is lekker comfortabel om te slapen.