Aankomst in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Aankomst in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Aankomst in Lima

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

13 Mei 2014 | Peru, Lima

Vandaag begint weer een nieuw avontuur van Mikey op reis! Na een dikke afscheidskus van Saartje, brengt Bianc me naar Schiphol. Ik heb een rechtstreekse vlucht van 12,5 uur naar Lima (Peru). Dit keer ga ik niet bepaald uitgerust op reis dus ik kan mooi wat uurtjes bijslapen in t vliegtuig. Ik heb een ideale plek bij de nooduitgang en 2 lege stoelen naast me. Opvallend veel Chinezen aan boord en wat een vreemd volk is dat toch soms... Ze negeren de "fasten your seatbells" instructies af gewoon tijdens de landing en de stewardess heeft haar handen vol aan ze, uiteindelijk kan ik er hard om lachen met de stewardess. Vlucht gaat verder prima en eenmaal in Lima staat er keurig een mannetje van t hostel mij op te wachten. Blijft grappig zo'n Peruaan druk te zien rondlopen waar ik nou toch blijf. Bij aankomst in het hostel loop ik de trap op en wordt meteen aangesproken of ik NL-er ben door een vage gast, Gino een Rotterdammer van Pakistaanse aankomst. Hij loopt mee naar mn kamer en ja hoor, 2 Amsterdamse meiden op de kamer. We hebben moeite Gino af te wimpelen, hoe meer hij praat hoe vager hij is! Uiteindelijk gaat hij gelukkig weg en vet relaxed, die meiden hebben vanaf Argentinie precies de route gedaan tot Lima die ik in tegenovergestelde richting ga doen. Zij gaan door naar Colombia dus we kunnen heel mooi allerlei tips uitwisselen. Ondertussen is het voor mij al een uurtje of 4 's nachts dus Mikey gaat lekker slapen, morgen weer om 6 uur op om meteen naar Ica te gaan met de bus, Lima is niet bijzonder dus gauw door om te gaan sandboarden.

  • 16 Mei 2014 - 19:40

    Renée D:

    Hé Michael!
    Heel veel plezier! Je was al gone!
    Grt Renée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 41915

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: