vrij 6 apr - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu vrij 6 apr - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

vrij 6 apr

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

06 April 2012 | Australië, Sydney

's ochtends uitgecheckt bij mijn hostel en toen had ik nog een paar uurtjes want mijn bus naar t vliegveld gaat pas rond 4 uur.Toen n bodyboard gehuurd om met de echt hoge golven te stoeien.Met surfen ben ik natuurlijk nog niet zo ver dat ik dat kan.Ik vind t zo mooi om die echte surfers aan de gang te zien.Dus Mikey en zijn bodyboard de zee in.Mijn god wat een hoge golven!helemaal door elkaar geschud,beste klappertjes gemaakt.heb ook wat tenen gekneusd,hahaha.Wat n power hebben die golven.Na n half uurtje kwam er weer zo'n monstergolf,Mikey vol mee natuurlijk,in de val van mijn board geblazen en jawel.....bodyboard in 2en,hahahaha.Had t board voor 3 uurtjes gehuurd dus t was snel klaar hahahaha.eerst nog n tijdje zonder board de golven gepakt en toen terug naar de shop.Gelukkig hoefde ik niks te betalen,wat n mazzel!daarna nog ff n uurtje op t strand naar de surfers gekeken.Toen de bus in richting t vliegveld.Kirsten en Eva uit Driehuis hebben dezelfde vlucht dus ik heb met hun op t vliegveld afgesproken.

  • 06 April 2012 - 12:48

    Pattry:

    Goede vlucht naar huis en tot dinsdag, in het vliegtuig heb je zat tijd om je gedachten nog even over je vakantie te laten gaan. Ben benieuwd waar je volgende reis naar toe gaat. Alvast fijne pasen.
    X

  • 06 April 2012 - 18:56

    Renée D:

    Goede reis! En succes met het acclimatiseren..... En met je wekker dinsdag! Ben benieuwd of je nog weet waar het kantoor staat..... En helaas, op het mooie weer moet je hier weer even wachten. Je hebt je dierbaren gemist, maar ik denk dat je na één dag al heimwee hebt..... ik mis je verslagen nu al!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 41863

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: