ma 2 april - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu ma 2 april - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

ma 2 april

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

05 April 2012 | Australië, Noosa Heads

ma 2 apr.'s ochtends vroeg naar t strand voor mijn surfles.in n soort klas de basistechnieken geleerd en hoppakee oefenen maar.ik stond bij de 1e golf,dacht:ok dit is chill.Nou t is toch niet zo makkelijk als ik dacht hahaha.Wel 100x van mijn board geflikkerd hahaha maar erg leuk.Toen ff n tukkie gedaan op t strand en in de middag naar Noosa National Park gegaan.Mooie track langs de kust en ff n tijdje op n rots alles van deze reis laten bezinken.terug in t hostel was t weer tijd voor n biertje met Camil.Toen raakten we aan de praat met 2 meiden.Bleken dus op athletiek trainingskamp te zijn hier.NL-meid was olympische meerkampster Jolanda Keizer en n zweedse speerwerpster.gezellig met zn 4en gegeten en geborreld.Weer n huilbui van t lachen toen die zweedse begon te lachen,wat n geluid maakte zij!Toen raakte ik aan de praat met de Fiji-versie van Bill Cosby.Die vroeg of we meegingen naar n feestje Mad Monday in t Nomads-hostel.Wij heen,mega druk en veel vrienden van Bill ontmoet.Later nog ff naar n nachtclub geweest.Geweldige tijd gehad hier in Noosa.Morgen vroeg mijn bus pakken naar Byron Bay.Mijn laatste Aussie stad,veel goede verhalen over gehoord dus kijk er naar uit.

• 04 April 2012 - 16:23

Lisa:

Klinkt goed!! Byron Bay, niceeee ;). Zit je in arts factory? Veel plezier!

• 05 April 2012 - 09:30

Michael Van Lieren:

nee Lisa geen Arts Factory helaas.Er is hier n festival ;-) dus was daar al vol,maar zit nu ook in n leuk hostel!