ma 20 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu ma 20 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

ma 20 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

23 Maart 2012 | Australië, Sydney

Na n geweldige dag en nacht en heel weinig slaap,half tollend opstaan om vandaag mijn 2daagse trip Great Ocean Road te doen.ik ben wederom n gigantische geluksvogel want geen wolk te zien en lekker warm,graadje of 25:-)Met n busje met n groep van 20 op pad.Binnen 5 minuten al maten geworden met Julien uit Frankrijk.Verder n hele groep Indo's,n Braziliaanse stoot met haar Finse man,wat Zweedse en Duitse meiden,leuke groep.Diverse stops gedurende de dag,bij de 12 apostelen (rotsblokken),chillen op prachtige stranden met hoge golven,wandeling door n regenwoud gedaan,hele mooie cliffs gezien.ik moet terugkomen op mijn gedachte dat Aussie qua natuur niet aan NZ kan tippen want dit is ook echt prachtig!en perfectt weer voor mooie foto's.ben heel blij dat ik toch heb besloten naar Melbourne te gaan.Aan t einde van de eerste dag mijn eerste koala's gezien.Wat n luie krengen zijn dat,slapen gewoon 20 uur per dag en vreten bomen kaal!Heerlijk leventje:-)Toen aangekomen bij ons hostel,prachtig gelegen in n bos in n klein plaatsje.Daar met de hele groep bbq-en,was heerlijk.En lang nagetafeld en lekka n biertje gedronken.Hele leuke chille dag met heerlijk veel zon en prachtige dingen gezien.in de kamer naast mij was de indo-enclave.Ik dacht ineens wat hoor ik nou??was zo'n vrouwtje aan t zingen,wel n half uur lang@Caes moest meteen aan vroeger denken,de muziek bij jou thuis.morgen dag 2 van deze trip en dan gaan we pinguins zien!!

  • 26 Maart 2012 - 07:29

    Caesar:

    Mickey mooie muziek he!!
    Geniet ervan, waarschijnlijk worden jullie nog kampioen ook!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 41875

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: