zo 11 mrt - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu zo 11 mrt - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

zo 11 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

12 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

zo 11 maart.Uiteraard heel brak wakker worden en afscheid genomen van Annika.Zij gaat weer verder en ik blijf hier want morgen vlieg ik naar Christchurch om daar mijn vlucht naar Sydney te pakken dinsdag.Dat afscheid nemen is elke weer wel ff lastig want in korte tijd heb je t zo leuk met elkaar en dan gaat ieder weer zijn eigen weg.'s middags riverboarden!ben wel weer toe aan n adrenaline kick.Veel regen vandaag,al heeft elk nadeel zijn voordeel want dan is de rivier wilder haha!Riverboarden is op n bodyboard door n wild water rivier te boarden.Helm op,flippers aan en knallen maar!Echt vet,bij van die waterkolken lijkt t net of je in wasmachine zit.Best zwaar ook dus was mijn kater weer snel kwijt.Op t einde konden we nog van n rots springen.Ik deed de sprong van 7 meter,adrenaline kick was er weer!En achterstevoren van n lange glijbaan over t water scheren,leuke trip was dit!ik doe hier zoveel dingen waarvan ik nooit had gedacht dat te doen.in dit tophostel is er op zondag n dinner waarbij de eigenaar kookt,hoe makkelijk is dat!Met n groep van zo'n 25 mensen heerlijk gegeten en hartstikke gezellig!Daarna filmpje gekeken met de jarige jop en n Oostenrijkse meid.Lekker chil.Mijn NZ avontuur zit er bijna op en dat is toch wel erg jammer want wat n geweldig land is dit!maar Aussie wacht en ik zag de weersvoorspelling voor Sydney en dat ziet er zeer gunstig uit!kijk uit naar t strandleven in Aussie!

• 11 Maart 2012 - 21:58

Karin G.:

Mike, wat maak je veel mee en wat zijn je verhalen leuk om te lezen. Super! Dikke kus Ka en Family

• 12 Maart 2012 - 06:30

Pattry:

Super mooie omgeving, leuk dat je foto's hebt geplaatst. Op het werk volgen al een hoop collega's je avonturen! By the way, Ajakkes staat weer boven PSV, doet erg pijn, maar zondag zit ik in de Arena om PSV te zien stunten. Hoop dat Rutten vanaf vandaag ook een lange vakantie krijgt! Misschien kom je hem wel tegen. Groetjes en geniet nog lekker daar, vel plezier.
    x

• 12 Maart 2012 - 07:57

Paula:

Wat een heerlijk leven zo he? Lekker go with the flow....geniet er nog lekker van! Groetjes Paula

• 12 Maart 2012 - 08:14

Wies Van Der Waal:

wat een leuke en mooie verslagen om te lezen! en schitterende foto,s! wat zal je genieten! groetjes van ons hier x

• 12 Maart 2012 - 18:01

Renée D:

Het is maar goed dat je deze verslagen maakt anders zou je het niet meer weten als je terug bent. Je maakt zoveel mee! Je verhalen zijn als een boek waarin je niet kan stoppen. Nou nog ff je foto's bekijken en dan ben ik helemaal weer bij!
    Blijf genieten!! Ciao!

• 13 Maart 2012 - 11:30

Georg En Hanny:

wat leuk om je effe op foto te zien het lijkt allemaal zo onwerkelijk maar het gebeurt echt allemaal!
    volgens mij ben je al jarig daar,gefeliciteerd dikke kus en een fijne dag(dagen)

• 13 Maart 2012 - 13:05

WOONopMAAT JC:

He Michael!

Van harte met je verjaardag. Je slaapt vast nog! Wel jammer dat je daar eerder oud wordt he.

Je foto's zien er geweldig uit. We zullen het gebak missen.

Groet,

Collega's TZ

• 13 Maart 2012 - 15:47

Rina:

Het feest kan niet op heerlijk op vakantie, mooie avonturen en dan ook nog jarig. Van harte gefeliciteerd en nog heel veel plezier in de komende weken.

• 13 Maart 2012 - 19:30

Tante Bep:

Goedemorgen deze morgen!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De verslagen zijn echt geweldig om te lezen, en met de foto's maakt het helemaal compleet.
    Ga vooral zo door !!!!

Van Harte Gefeliciteerd!

Groetjes afd.FIM

• 14 Maart 2012 - 19:01

Fran:

Net weer een aantal verslagen gelezen. Wat een fantastisch avontuur en wat een super foto's!