vrijdag 24 febr - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu vrijdag 24 febr - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

vrijdag 24 febr

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

29 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Motueka

vroeg op want ik word opgepikt door n bus.08.45 uur klaar staan,09.00 uur nog niks,ik begin m al te knijpen,zegt de hosteleigenaar:t is nog steeds 08.45 NZ time,no worries mate haha.op de boot naar Tonga Island waar n zeehonden kolonie leeft,leuk om te zien.2 Hagenezen ontmoet op de boot,leuk stel.bij Tonga island gingen we kayakken.Ik met n Israeli in de kayak.Verstond amper Engels en hij was al bang voor we begonnen,heb ik weer.er stond n stevige wind en hij scheet in zn broek op zee met de golven hahaha.maar ja we zitten natuurlijk in tzelfde schuitje!Dus ik hem kalmeren (no worries mate ;-) en instrueren.zeehondjes van dichtbij gezien en na 2,5 uur peddelen n hike (wandel) gedaan van 2 uur.echt schitterend,overal mooie afgelegen baaitjes en prachtige uitzichten.net sprookjesland.die hike deed ik ook met mn Israelische maat en bij elke klim had ik zn tong zowat in mijn nek,wat kon die vent hijgen hahaha.opgepikt door de boot bij n baaitje en terug.Wilde de bus pakken maar kon meerijden met t haagse stelletje dus beterrr.bekaf aangekomen in hostel,geskyped (blij jullie te zien) backpack gepakt en biertje gedaan.gezellige avond gehad met 2 chilenen en 3 israelische dames.leuke meiden zeg die Israeli,lekker gebabbeld,interessant land!dit was echt n leuk hostel,jammer dat ik er weer weg ging...

  • 29 Februari 2012 - 12:59

    Renée D:

    Hoef je geen collega te coachen, krijg je een scheepsmaatje in wording. Nou ja, goed voor je sociale ontwikkeling... ha ha ha.
    Ciao!

  • 06 Maart 2012 - 17:50

    Ibo:

    Goed bezig Lieroy!! Wat kunnen die kleppen hè die Israëlische dames haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Motueka

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 41877

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: