Dinsdag 12 februari - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Dinsdag 12 februari - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Dinsdag 12 februari

Door: michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

12 Februari 2013 | Colombia, Santa Marta

Laatste dagje Cartagena vandaag. Vroeg op voor een tripje naar een moddervulkaan. Wat een bizarre ervaring was dit! Bovenop de vulkaan in de modder geplonst, heel raar gevoel. Je blijft drijven en je benen voelen zwaar, als je voorover valt kun je niks doen om t tegen te houden, erg grappig. In de modder krijgen we een massage en dan nog ff een tijdje beetje klooien in de modder. Dan afspoelen en wassen in een rivier en hup weer terug naar de stad, leuk tussendoortje. We zijn eerder terug bij het hostel en besluiten meteen op de bus te springen naar Santa Marta. Dus heel snel inpakken en gaan! Bustrip gaat via Barranquilla en in de chaos van het carnaval verdwaald onze chauffie ff en zien we weer overal feestende en dansende mensen. Dan komen we aan in ons hostel en dan blijkt de reservering niet goed doorgekomen..... Hostel zit vol dus we moeten op zoek naar een alternatief. Gaby en Jouelle hebben wel plek dus we moeten splitsen. Eerst eten we samen nog wat in hun hostel. In de stad vinden we iets anders maar achteraf was dat niet bepaald een voltreffer..... Een dorm van 12 bedden, das al niet ideaal maar het ergste, totaal geen ruimte om je backpack neer te zetten. Als hier brand uitbreekt..... Het tocht hier ook nog eens verschrikkelijk. Maar goed het kan niet altijd top zijn hahaha. Ter ontspanning maar een mojito genomen op het dakterras, waar we zowat wegwaaien hahaha. Beetje op tijd naar bed dan maar.

• 20 Februari 2013 - 17:22

Renée:

Ik kan me toch echt niet voorstellen dat je maar 4 foto's hebt gemaakt...... waar blijft de rest? Ik lees alleen maar hoe mooi het allemaal is, maar plaatjes ho maar....
    Ciao!
    Renée