vrijdag 8 februari - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu vrijdag 8 februari - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

vrijdag 8 februari

Door: michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

08 Februari 2013 | Colombia, Cartagena

Eerst lekker een heerlijke croissant en baquete gehaald bij een Frans eettentje en toen richting vliegveld met Lexi. Belanden we toch in een file....... Lexi schiet volledig in de vlekken en ik begin de Latijns Amerikaanse cultuur al aan te leren.... ik zie wel of we onze vlucht halen. Uiteindelijk redden we het echt net, als de douaniers ons niet hadden voor laten gaan, dan hadden we m gemist. De eerste ervaring in Colombia was een taxichauffeur die in z'n 2e zin al coke aanbood uiteraard haha. We zitten hier in een heel leuk hostel, echt zo'n koloniaal gebouw en er hangt een heerlijke sfeer. Dan ontmoeten we Gaby en Jouelle uit Nijmegen en Quinten uit België. We gaan gezellig wat eten op een pleintje en vanaf moment 1 voel ik me heerlijk in Colombia. Wat een heerlijke sfeer, overal op straat mensen, heel levendig. Op het pleintje is het gezellig druk, mensen chillen, drinken en dansen. Er staat een bandje muziek te maken, geweldig! We proberen van alles om morgen naar Barranquilla te gaan voor t carnaval. Maar alle kantoren zijn dicht, allerlei vage opties hebben we wel maar dan weet je niet waar je eindigt. Uiteindelijk besluiten we om morgen heel vroeg op te staan en dan te kijken wat er mogelijk is. Dat is echt iets wat hier opvalt, wat vandaag onmogelijk is, is morgen wel weer mogelijk dus we zullen zien. Het hostel is echt een party hostel en ik slaap zowat naast de bar maar gelukkig is slapen geen enkel probleem dus ik ben zo vertrokken.