Oh my god Argentijnse steak! - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Oh my god Argentijnse steak! - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Oh my god Argentijnse steak!

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

09 Juni 2014 | Argentinië, Salta

Ik voel me wat beter als ik wakker word maar het ontbijt gaat niet van harte. Nou is het ontbijt ook niet echt smaakvol haha maar heb ook weinig trek. Vandaag gaan we de stad Salta een btje verkennen. Best een grote stad dit, met mooie pleintjes, kathedraaltje hier, kerkje daar, museumpjes bladibla, dat heeft Mikey nu al zoveel gezien..... ben toe aan het WK! We gaan met een kabellift een berg op en chillen boven op een terras heerlijk in de zon. En vanaf dat moment gaat t fout in de maag van Mikey..... ik krijg mega krampen in mijn maag en de weg naar beneden lopen is geen pretje. En ik dacht dat ik er vanaf was...... 's Avonds gaan we uit eten bij een goed Argentijns steak house. Argentinië staat bekend om zijn vlees en dat wilt Mikey echt niet missen. Dus ik ga mee en het lukt me een stukje vlees te eten, en oh mijn hemel hoe lekker?! Na het eten nemen we afscheid van Marieke, zij gaat verder reizen binnen Argentinie. Mikey gaat naar bed en hoopt heel erg dat het morgen beter gaat.