Reisdagje naar Argentinië - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Reisdagje naar Argentinië - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Reisdagje naar Argentinië

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

08 Juni 2014 | Argentinië, Salta

Na een verschrikkelijke nacht waarin Mikey het echt slecht had voel ik me gelukkig iets beter als ik wakker word. Vandaag gaan we met de bus naar Argentinie, laatste busrit, ongeveer 9 uur. Ik voel me nog wel ontzettend slap, heb gister gedurende de hele dag veel te weinig te gegeten. Het begin van de busrit is geen pretje maar langzaamaan ga ik me gelukkig wel wat beter voelen. De rit door Argentinie richting Salta is weer een prachtige, al begint het landschap al te wennen, hoe bijzonder en mooi het ook is. Onderweg op straat en in de bus zien we Chilenen met vlaggen en gastoeters, mooi... nu begint het WK gevoel helemaal te kriebelen!! Eenmaal in Salta doet Mikey niet veel meer, hopelijk voel ik me morgen beter.