Wat is de wereld toch mooi! - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Wat is de wereld toch mooi! - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Wat is de wereld toch mooi!

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

05 Juni 2014 | Bolivia, Uyuni

De kou in de nacht viel mee. Na het ontbijt gaan we op pad en vandaag gaan vooral veel meren zien. Mikey kan eigenlijk heel kort over deze dag zijn, adembenemend mooi, ongelooflijk! Dan denkt Mikey toch al wat mooie natuur gezien te hebben maar dit is zoooo mooii! Het ene meer is nog mooier dan het andere, blauw, groen, rood water, roze flamingo's, een verdwaalde vos, vulkanen, woestijn, we crossen overal doorheen. Voor de verandering is het weer eens strakblauw de hemel, ik blijf maar foto's maken. Mikey heeft het maken van panorama foto's ontdekt (lekker op tijd....). We rijden de hele dag in niemandsland, er staat bijna overal een harde frisse wind, uit de wind is het heerlijk in t zonnetje. We lunchen ergens bij een meer, wat een setting! Na nog een paar mooie meren en een stuk door de woestijn gaan naar onze slaapplek. Dit hostel ligt op 4300 meter en het wordt steen en steenkoud 's nachts. Nog heel ff volhouden Mikey, nog ff en het strandleven in Brazil wacht :-) Na het eten kaarten we nog wat en dan gaat Mikey met thermo ondergoed, trui, trainingsbroek, slaapzak, meerdere dekens etc de nacht tegemoet brrrrrrr