Dagje Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Dagje Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Dagje Cusco

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

19 Mei 2014 | Peru, Cuzco

Met de nachtbus arriveer ik heel vroeg in Cusco. Ik kan pas rond de lunch inchecken dus ik ga eerst maar ff lekker de stad verkennen. Deze stad ligt op hoogte en dat merk ik wel aan het gebrek aan lucht als je een stukje omhoog moet lopen hahaha. Cusco is echt een mooie stad. Ik boek de Salkantey trek alvast voor morgen, eindelijk naar de Machu Picchu. 'S Middags ga ik de free walking tour door de stad doen en daar raak ik in contact met heel wat backpackers Walking tour is echt leuk om te doen, gaan nog naar een local thuis die muziek maakt met allerlei instrumenten. Daarna besluiten we met een groepje te gaan lunchen, echt heerlijke sandwiches en erg gezellig. Daarna ga ik even mijn spullen inpakken voor morgen en dan gaan we met een groepje de stad in om lekker cocktails te drinken. Ik had me voorgenomen om op tijd naar bed te gaan, maar dat kan Mikey niet zo goed hè!?!?! Het is weer veel te gezellig en uiteindelijk moet ik genoegen nemen met een nachtrust van 3 uurtjes voor ik begin aan de Salkantey Trek. Ach slaap kun je inhalen, gezelligheid niet ;-)