Donderdag 14 februari - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Donderdag 14 februari - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Donderdag 14 februari

Door: michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

14 Februari 2013 | Colombia, Santa Marta

We willen de zonsopgang zien dus we staan al om vijf uur op...... Zitten we zo duf als een konijntje op t strand, duurt t wel tot half zeven ofzo voor de zon komt, ook nog eens wat wolken en achter een berg dus niet echt een handige actie hahahaha. Maar ja, heb je wat aan je dag hahaha. We willen naar een ander strand om te kunnen zwemmen en dat is ook de mooiste plek. We lopen over t strand heen en we schrikken ons rot want ineens ligt er een krokodil op het strand!! Dus wij volop foto's maken. Sta ik er ongeveer 2 meter vandaan om te poseren, staat ie ineens op en begint te lopen.... ik schrok me helemaal kapot en ren meteen weg hahaha. De krokodil maakt zich niet druk en loopt rustig door en gaat weer lekker liggen. We gaan door naar t volgende strand, zwemmen en chillen een tijdje. Dan gaan we voor de lunch naar het mooiste strandje Dit is echt prachtig!!!! Niet zo mooi als San Blas, maar zeker wel mooi en ook anders. Aan t einde van de middag neem ik na 3 weken afscheid van Lexi en Matt, was erg leuk!!! Ik ga terug met Jouelle en Gaby en die willen de terugweg per paard doen. Nou no way dat Mikey op een paard gaat, ben zo bang voor die beesten. Dus dat gaat niet door. Na een wandeling van 2 uur terug door de jungle gaan we met een busje terug naar het hostel in Santa Marta. Die meiden reizen door en ik slaap hier voordat ik morgen de Ciudad Perdida-trip ga doen. Een heerlijke douche is na zo'n camping een verademing!

• 21 Februari 2013 - 21:18

Renée:

Bang voor een paard en wel een krokodil aaien? Ha ha ha