Maandag 11 februari - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Maandag 11 februari - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Maandag 11 februari

Door: michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

11 Februari 2013 | Colombia, Cartagena

Vandaag eerst maar eens een ochtendje relaxen. Btje uitslapen, rustig onbijten, rondhangen bij t zwembad, foto's van carnaval uitwisselen, btje kijken wat de volgende bestemming wordt, skypen met mijn leuke zus etc etc. In de middag gaan we met een groepje naar de oude stad van Cartagena, ben hier al 3 dagen en heb nog niks van de stad gezien hahaha. Eind van de middag is het qua hitte wat beter te doen om de stad te verkennen. Echt een prachtige stad met een grote stadsmuur eromheen. Heel veel kerkjes, standbeelden, pleintjes, leuke straatjes met van die leuke balkons, paard en wagen door de straten, alles in de koliniale stijl, ik ben fan!!! We bekijken de zonsondergang bij Cafe Del Mar, hele mooie plek! Tegenover ons hostel zit een leuk barretje met live salsa muziek en daar gaan we wat drinken, erg gezellig. Wat een geweldig land is Colombia, de sfeer die hier hangt, de warmte, het eten, de muziek, de mooie mensen, het leven dat zich buiten afspeelt, de enorm vriendelijke mensen, de taal etc etc. Ik zou hier zo kunnen wonen!