Zondag 3 februari - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Zondag 3 februari - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Zondag 3 februari

Door: michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

03 Februari 2013 | Panama, Panama-stad

Vandaag maar eens wat actiefs doen. Samen met Michael (duitse jongen) naar een national park in de stad gegaan. We hoopten wat wildlife te spotten maar dat viel wat tegen. Maar ja... ook niet zo heel slim om op het heetst van de dag dit te gaan doen. Zweten als een malle en de dieren laten zich dan niet zien. Wat iguana's gezien (reptielen) wat mooie vlinders maar verder weinig. Wel bovenin het park prachtig uitzicht over de stad. Wel behoorlijk pittig zo'n tocht. 's Avonds naar een Argentijns restaurant gegaan voor een heerlijke steak want vanaf morgen vertoef ik 4 dagen op een zeilboot en eten we, als ik de verhalen moet geloven alleen maar vis, rijst en bonen hahaha. Btje op tijd naar bed want morgen erg vroeg op voor de San Blas trip. Heel veel zin in! Ben dus lekker wat dagen weg van het internet enzo, heerlijk rustig! Hasta pronto!