Donderdag 31 januari - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Michael Lieren - WaarBenJij.nu Donderdag 31 januari - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

Donderdag 31 januari

Door: michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

31 Januari 2013 | Panama, Bocas del Toro

Vandaag het laatste dag op dit mooie eiland. 's Ochtends eerst met Lexi (mijn duitse reisvriendin naar Colombia) gezocht naar een slaapplek in Barranquilla voor Carnaval maar dat is verdomde lastig. Het carnaval daar is na Rio het grootste van heel Zuid Amerika dus we zijn daar volgende week niet de enige... Maar komt vast wel goed.... Waarschijnlijk sluiten nog 2 meiden uit Nijmegen ook aan bij ons. Erg warme dag dus behoorlijk zweten op t strand. Zagen nog een bootje kapseizen voor de kust, Amerikanen die dus daarmee hun geld kwijt zijn geraakt hahaha. Nog een laatste biertje gedaan met de surfers en toen afscheid genomen, leuke gasten! Toen met een bootje terug naar het eiland waar we eerst waren. Ligt onderweg een vrouw in t water om hulp te vragen. Is t weer die Amerikaanse muts die we eerder zagen kapseizen. Nu hadden ze geen benzine meer, hahaha wat een prutsers! Onze kapitein schoot ze te hulp. Terug op t eiland eerst n meer dan lekkere cocktail gedaan bij n tentje aan zee (goede tip Nick!). Toen klaar maken voor de laatste avond met zn drietjes. Patty gaat morgen naar Costa Rica en Amy en ik naar Panama City. We gingen eten bij de Thai, heerlijk!!! Gezellige tent met eerst een bandje en daarna lekkere Carribische muziek. Lekker nageborreld en daarna het uitgaansleven ingedoken. Errug gelachen om Amy met een borrel op, heerlijk!! Het uitgaan hier is net een dierentuin, de man is de jager en de vrouw de prooi. En een vrouw die nee zegt, dat kan niet dus gewoon nog 100 keer proberen. Grappig om te zien. Leuke laatste avond gehad, was n erg leuke week met Pat en Am.