di 3 april - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu di 3 april - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

di 3 april

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

05 April 2012 | Australië, Byron Bay

vandaag n reisdag.Eerst met de bus naar Brisbane,daar n stop van 1,5 uur en dan door naar Byron!Camil vliegt vandaag terug naar Zwitserland en moet ook naar Brisbane.Kwam in de bus ook de meiden uit Driehuis tegen.In Brisbane gelunchd met Camil,n zwitsers meisje en Stephanie uit R'dam.zij gaat ook naar Byron.Eind vd middag aangekomen in Byron,wat n leuke plaats!hele relaxe sfeer,prachtig strand,niet te groot,lekker knus.dit is n hippie dorp en je ziet dus veel dreadlocks etc op straat,grappig om te zien.met Stephanie samen surfles geboekt voor morgen.lopen we op straat,zegt n meisje ineens:hey!!!ze blijft me aankijken,dus ik probeer me te herinneren of ik haar ken...er ging geen belletje bij me rinkelen.zegt ze:jij komt uit B'wijk.blijkt Laura dus ook uit H'kerk te komen.Vriendin van zusje Schuyt.wat n toeval!toen 's avonds gezellig bij t strand geborreld met Laura&Stephanie.Hele gezellige avond gehad,later nog wat waardeloze live acts op een open podium gehoord hahaha,leuke gesprekken,kortom gewoon n lekker avondje.Stephanie studeert geneeskunde en Laura werkt in n ziekenhuis.Intelligente meiden dus en daardoor dus goede gesprekken.Das zo leuk aan deze reis.mijn Fraser trip was 1 groot feest en verstand op nul en dan kom je ff later weer interessante mensen tegen waar je heel andere dingen mee bespreekt.het einde van mijn reis komt nu echt in zicht.Wat zal ik dit leventje gaan missen!!maar kijk er wel naar uit mijn dierbaren weer te zien dus t is ook zeker geen ramp

  • 05 April 2012 - 10:09

    Mike Kries:

    Jammer dat je dan niet mee kon praten op niveau lieren:D

  • 05 April 2012 - 12:12

    Wies:

    ja, dan zit het er bijna weer op! maar wat heb jij een koffer vol mooie herrinneringen!!! geniet nog en straks thuis bij iedereen die je lief hebt is ook weer heerlijk toch? een hele goeie terugreis xxx

  • 05 April 2012 - 12:53

    Paula:

    Alleen je dierbaren? Je collega's toch ook? :-) Geniet nog lekker!


  • 06 April 2012 - 08:19

    Renée D:

    Je was me voor Paula, ik dacht hetzelfde.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 41841

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: